start niet!!

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Xander

Bericht door Xander »

hehe raar dat ie daar niet door zou lopen.

vonkt ie?
zo ja, laat iemand even helpen, het gas bedienen en fe een handje voor de carb..

btw, is het zo'n phbc carb, met metalen vlotterbak, zo'n ding van 30 euro?
dat zou meer verklaren, in een honda mt sproeier 300 ofzo, en nog te weinig.
carb is spiksplinternieuw erop gegaan.

gewone carb erop, een 18 phbg und laufen!
Gast

Bericht door Gast »

Compressie genoeg?
Zijn de contaktpuntjes en de condensator nog goed?
Die laatste 2 zijn bijna altijd de boosdoener. Omdat ie dan lijkt te vonken maar het toch niet goed genoeg doet.
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Dre schreef:Compressie genoeg?
Zijn de contaktpuntjes en de condensator nog goed?
Die laatste 2 zijn bijna altijd de boosdoener. Omdat ie dan lijkt te vonken maar het toch niet goed genoeg doet.
Als de condensator kaput is looptie wel maar slaatie de halve tijd terug en zo (vertraagde vonk). Ik verw8 dat je gewoon te wijnig zuigkracht hebt voor die 20 carb. Probeer voor de aardigheid es gewoon je hand voor de luchtinlaad te houden (beetje me spelen) En kijk offie dan start met je boormachine. Zoniet dan zou ik proberen een 15 mm erop te doen. Het kan zijn dat je membraam/carter kapot is. Alsie het met de 15 mm ook niet doet is dat kapot. Loop even je pakkingen na (ook je kierringen). En kijk of je membraam geen vuil tussen zit, dit kan ook al het probleem zijn. Suc6 en laat het weten als hij loopt.
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

ik denk dat het me membraam is er is een klein stukje afgebroken
stefano

Bericht door stefano »

Carlos Keutel schreef:
Dre schreef:Compressie genoeg?
Zijn de contaktpuntjes en de condensator nog goed?
Die laatste 2 zijn bijna altijd de boosdoener. Omdat ie dan lijkt te vonken maar het toch niet goed genoeg doet.
Als de condensator kaput is looptie wel maar slaatie de halve tijd terug en zo (vertraagde vonk). Ik verw8 dat je gewoon te wijnig zuigkracht hebt voor die 20 carb. Probeer voor de aardigheid es gewoon je hand voor de luchtinlaad te houden (beetje me spelen) En kijk offie dan start met je boormachine. Zoniet dan zou ik proberen een 15 mm erop te doen. Het kan zijn dat je membraam/carter kapot is. Alsie het met de 15 mm ook niet doet is dat kapot. Loop even je pakkingen na (ook je kierringen). En kijk of je membraam geen vuil tussen zit, dit kan ook al het probleem zijn. Suc6 en laat het weten als hij loopt.
Als de condensator stuk is vonk hij ook tussen de contactpuntjes.

Stefam
JS racing zeeland

efffe kijken

Bericht door JS racing zeeland »

kijk je leidingen na of der geen lucht belle in zitten da was bij mij het geval op me puch maja ik hoor het nog wel
Gast

Bericht door Gast »

ik was vanmiddag nog een beetje aan het kloten en heel de tijd proberen te starten maar toen haalde ik de bougie eruit en toen opeens was hij zwart en nat dus lijkt mij nu een kleinere sproeier in doen en rijden :roll:
Plaats reactie