Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma 27 jun 2005, 18:50
door antonie
Markie schreef:k heb slechte ervaringen met het opvullen van je tapeinden...
Als je een vastloper heb gehad of iets, en je wil ff snel nog nakijken als je net een race gereden heb voor de volgende race.

Zit die cilinder vast... geen mogenlijkheid om hem d'r af te halen....
omdat je cilinder uitzet.
Om je cilinder te kunnen laten uitzetten zitten die tapeinden zo ruim?


Maar idd, het draaien is ook irri omdat je poorten dan niet recht zitten.
de busjes zijn maar 5 mm lang en zijn "los"gemonteerd.
dus je cilinder kan ten alle tijden verwijderd worden.
er zullen wel meer oplossingen zijn maar deze is simpel te maken.
de tapeinden zitten zo ruim zodat de cilinder altijd past,meet de steek van de gaten maar eens na,geheid dat er verschil in zit.


betreft carlos keutel
de kanalen van de airsal zijn naar binnen toe vergroot,dus richting de zuiger.(rechtdoor getrokken)
de poorten kunnen niet naar buiten vergroot worden vanwege het carter.
als je het carter op de cilinder wil pasmaken moet je goed opletten dat je niet door de wand heengaat.
want met een 70cc wordt niet alleen de boring groter maar gaan de spoelkanalen ook meer naar buiten.