kleur verschil in de vonk

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
stonnyt

kleur verschil in de vonk

Bericht door stonnyt »

ik heb net mijn bogie er uit gedraait op dat hij niet meer wilde starte. nu hb ik mijn bogie getest buiten de cilinder. toen zag ik dat de kleur veranderd van de vonk. eerst ie de vonk blauw en dan gaat hij over in geel. ik zelf denk dat hij zijn beste tijd heeft gehad. maar kan het ook wat anders zijn?
Gast

Re: kleur verschil in de vonk

Bericht door Gast »

hoe lang heb je em al
stonnyt

Bericht door stonnyt »

ik heb er nooit een ander in gedaan en het blok komt van en puchje dan ik een maand of negen terug kreeg
Gast

Bericht door Gast »

dan heeft die miss zijn beste tijd toch gehad zet er een nieuwe in kijk of die het nog steeds doet (bougie uit een winkel ofzo of je leent em van een vriend what ever
stonnyt

Bericht door stonnyt »

denk dat ik dalijk er maar ff 1 ga lenen ergens en dan maandag een nieuwe gaa halen
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

MuRd3rX schreef:dan heeft die miss zijn beste tijd toch gehad zet er een nieuwe in kijk of die het nog steeds doet (bougie uit een winkel ofzo of je leent em van een vriend what ever
gele vonken zijn de beste morron...
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

em? hoe haal uit mijn bericht dat gele beste zijn heb ik iets gezegt over vonken :roll:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

MuRd3rX schreef:em? hoe haal uit mijn bericht dat gele beste zijn heb ik iets gezegt over vonken :roll:
oh srry, had geen zin om op nieuw bericht te typen, gewoon willekeurig op quote geklikt
Jah zo is het.
Plaats reactie