V- power

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

mag je het wel goed afsluiten :lol:
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ooit gehoort en gezien dat benzine veroudert?

Laat je motortje maar eens een paar maanden stil staan. Kijk maar eens wat voor een kauwgum zich heeft gevormt in de voltterbak. Laat staan de prestaties van deze oude benzine..
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Koen schreef:Ooit gehoort en gezien dat benzine veroudert?

Laat je motortje maar eens een paar maanden stil staan. Kijk maar eens wat voor een kauwgum zich heeft gevormt in de voltterbak. Laat staan de prestaties van deze oude benzine..
Elke dag even goed roeren :lol:
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
racertje

Bericht door racertje »

Vpower heeft volgens mij in nederland een octaan van 97 en daar zal ie denk ik echt niet harder op gaan(tenzij de bike pingeld op 95 maar dat lijkt me niet)

De reinigende werking in de zin van minder koolafzetting is denk ik wel gunstig voor onze kleine 2 takt motortjes.. minder kool op de zuiger is goed voor de poorttiming toch..
stefano

Bericht door stefano »

racertje schreef:Vpower heeft volgens mij in nederland een octaan van 97 en daar zal ie denk ik echt niet harder op gaan(tenzij de bike pingeld op 95 maar dat lijkt me niet)

De reinigende werking in de zin van minder koolafzetting is denk ik wel gunstig voor onze kleine 2 takt motortjes.. minder kool op de zuiger is goed voor de poorttiming toch..
Ik denk dat je het meeste verschl merkt op de(vervuilde ) 4 takt.

Je zuiger kleppen,en klep zittingen worden voor een groot deel van koolafzetting ontnomen.

Stefan
Plaats reactie