voorband zelfde als achterband?

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

suzuki gsxr750 wat bedoel jij met je hebt geen profiel aan de voorkant nodig :roll:
Met een slick is dat logisch want dan hoef je geen grip te hebben ja voor maar met die blata bandjes wel hoor.Als je die niet erop had zitten voor dan was de kwaliteit van de band,ook erg ver te zoeken denk ik :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
wevie666

Bericht door wevie666 »

ruud schreef:suzuki gsxr750 wat bedoel jij met je hebt geen profiel aan de voorkant nodig :roll:
Met een slick is dat logisch want dan hoef je geen grip te hebben ja voor maar met die blata bandjes wel hoor.Als je die niet erop had zitten voor dan was de kwaliteit van de band,ook erg ver te zoeken denk ik :)

Hoezo een slick geen grip? :?

Een slick heeft juist wel veel grip, het aanbrengen van groeven zorgt voor een beter water afvoer.
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

ik rijd NOOIT op straat als jullie dat maar weten hahah :wink:
wij hebben een groot asvalt parkeer terijn op zondag,
toestemming van: politie,gemeente,en eigenaar terijn.dus volkomen legaal :wink:
en sjah dat is gewoon asfalt,dus zou niet heel snel moeten slijten ofzo :wink:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
suzuki gsxr750

Bericht door suzuki gsxr750 »

ruud schreef:suzuki gsxr750 wat bedoel jij met je hebt geen profiel aan de voorkant nodig :roll:
Met een slick is dat logisch want dan hoef je geen grip te hebben ja voor maar met die blata bandjes wel hoor.Als je die niet erop had zitten voor dan was de kwaliteit van de band,ook erg ver te zoeken denk ik :)
ik heb het over de achterkant, niet de voorkant!
de banden slijten zo snel door de diameter en doordat ze heel zacht zijn, maardoor wel goede grip hebben op het asfalt!
Plaats reactie