stefano schreef:In dat geval komt het erop neer dat je net zo goed een reserve bike erbij kan kopen.
Stefan
Awel nu mag je mss belachelijk vinden maar dat kun je beter doen, spreek uit ervaring.
Even een voorbeeld je heb een standaard bike(nieuw) en je zoek wat op marktplaats rond en vind een 2de handse getuned met 17.5mm carb en goede koppeling.
Stel dat die bike een 350€ kost, je moet er wel achter zoeken.
Je was toch van plan je bike te tunen dus spaar je een 100€uit op die carb en nog een 100€ op koppeling, dat maakt dat je aan een bike maar 150€ uitgegeven hebt. Alle onderdelen hebt je dan reserve dus hoef je niet vast te zitten omdat je op onderdelen wacht.
Nu alles van die bike ga je toch niet kunnen gebruiken bv je kader, orginele koppeling, orginele carb dus dat verkoop je ook nog eens appart en ik denk dat je in totaal maar 100€ moet betalen aan een donorbike.
Als je dan nog een stap verder wil kan je altijd 1 blok beginnen aanpassen en deze uiteindelijk op je bike zetten en met het andere blok kan je rustig verder rijden.