photoshop voor je minibike

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Blackrider

photoshop voor je minibike

Bericht door Blackrider »

he allemaal

ik weet dat er veel topics zijn over het pimpe vna je minibike met een photoshop maar waar kan je die photo shop downe..? kan iemand mischien eenlink geven alvast bedankt
Yankovich
forum gebruiker
Berichten: 400
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 18:12
Locatie: Nederland

Bericht door Yankovich »

Photoshop moet je strikt legaal gezien kopen. Prijs is erg hoog.
Je kunt photoshop natuurlijk ook downloaden, maar dat is illegaal. En als je wordt gesnapt moet je de consequenties onder ogen zien. En je kan dan rekenen op een hoge boete+ evt. gevangenistraf.

Dit wilde ik eerst even zeggen.

En dit ook nog: deze forum accepteert geen illegale handelingen. Links zullen dus worden verwijdert!

P.S Het is niet zo dat ik je nu aanval. Ik geef je deze informatie zodat je weet wat er kan gebeuren.

Yankovich
Laatst gewijzigd door Yankovich op za 24 jun 2006, 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Blackrider

Bericht door Blackrider »

lol ok maar ik heb zelf all een soort photo shop: Ulead Photo Express 4.0 SE legaal :lol: kan ik hier wat mee..?
Yankovich
forum gebruiker
Berichten: 400
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 18:12
Locatie: Nederland

Bericht door Yankovich »

uhm.. Van dat programma heb ik nog nooit van gehoord. Misschien dat iemand anders er iets over weet?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

www.adobe.com/nl
Demo versie kunnen de meesten van jullie al alles mee wat je nodig hebt om je bike een andere kleur te geven en dergelijke.
Verder is er Photoshop Elements, deze kost veel minder en kan het vergelijkbare (je mist een paar export mogelijkheden, meer dingen die je als pro gebruiker zou gebruiken).
Blackrider

Bericht door Blackrider »

bij die link kan ik niet downe:S krijg ik een fout melding.. maar welke photo shop is het beste om je minibike een andere kleure te geve..? kan je anders een link geve waar ik meteen kan downe:P
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Alle Photoshops zijn daar goed voor. Je moet even de demo proberen te bemachtigen (kun je wel downen van die site, ik heb er geen problemen mee). Er zijn verder ook nog wel andere sites waar je hem krijgen kunt of regel het even met een andere forum gebruiker. Ik heb hem niet voor je, ik heb een Apple, dus niet de goeie versie van Photoshop.
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Tik gewoon bij google in; 'Photoshop trial download' en je vind er meer dan zat.
Wilko

Bericht door Wilko »

Maar heel vaak heb je dan de versie die niet bij de uitleg van Xigh past :wink: , want daarvoor moet je 8.0 of hoger hebben...
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Dan download je de trail versie daarvan toch? :roll:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

De trial is altijd van de hoogste versie van Photoshop, dus komt het wel overeen met mijn uitleg. De trial is verder ook precies hetzelfde als de volledige versie van Photoshop, alleen zijn sommige opties uitgeschakeld
Plaats reactie