del lorto

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Falco

del lorto

Bericht door Falco »

ik heb een miniscooter en ik wil er een 14 mm del lorto op hebben,
maar als ik kijk naar mn oude carb. komt de luchtfilter (zwart doosje) met 2 cm speling van mn achterwiel.

mijn vraag: heeft een van jullie ervaring met een 14mm del lorto en zijn die langer breder dan de standaard carb?
Gebruikersavatar
Xseron
forum gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 10:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Xseron »

Hij is in ieder geval langer ....
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Xseron schreef:Hij is in ieder geval langer ....
Nee,

Ligt er aan welke type je neemt. Neem je een SHA dan is hij hetzelfde. Neem je een PHVA/PHBN/PHBG e.d dan is hij langer. Bij die PHVA/PHBG/PHBN heb je trouwens ook een ander spruitstuk nodig.
Falco

Bericht door Falco »

het gaat om de 14 mm dellorto van *geen sponsor*.nl

hij staat op de hoofdpagina.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Falco schreef:het gaat om de 14 mm dellorto van *geen sponsor*.nl

hij staat op de hoofdpagina.
Koop nou maar precies de zelfde van ECHTE dellorto voor 30 euro.. :wink:

www.easyparts.nl
Thijs van Rooy

Bericht door Thijs van Rooy »

voor die 15mm carburateur die op easyparts staat (die met die lange link), heb je daar een ander spruitstuk voor nodig als je een chineese 49 rijdt?
Wilko

Bericht door Wilko »

Volgens Nicolaas-Racing niet, maar als je geen andere nodig hebt, denk ik wel dat je je oude spruitstuk uit moet boren.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ik weet het niet zeker. Ik bedoelde eigenlijk dat de SHA niet langer of korter is dan een de standaard carburateur is.
bengo

Bericht door bengo »

Info op easyparts over dellorto 15mm => Diameter bij spruitstuk: 18mm inwendig.

Kruip in je tuinhuis, haal je minibike en kijk eens hoe groot je spruitstuk is zou ik zeggen, dan weet je het direct.
Thijs van Rooy

Bericht door Thijs van Rooy »

heb gecheckt,

klopt niet

is maar iets van 14 mm
Yamaha YSR50

Bericht door Yamaha YSR50 »

het spruitstuk op een chinees werkt met 2 bouten naast elkaar... en die dellorto's werken met een normaal systeem met 1 bout als klem op een stukje pijp van het spruitstuk... ik heb zelf ook dat scootertje voor me broertje en heb vandaag het oude spruitstuk van me 911 rep verboord en die past nu op de cilinder, morgen ga ik ff kijken voor een carb die erop past denk rond de 15mm, ook staat hij wat schuiner omhoog vanwege het achterwiel probleem.

weet niet of het gaat werken enzo maar het moet en zal lukken
Gast

Bericht door Gast »

Wat doen jullie moeilijk.
Bij minibike shop is het 1 set inc spruitstuk enz.
Zie maar:

Dellorto 14/14mm carburateur set voor 47cc en 49cc minibikes ook voor alle chinese kopie bikes! met spruitstuk, powerfilter, pakking en gaskabel. Eindelijk de echte een betaalbare race carburateurset!!
Plaats reactie