Start wel maar..

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Xtreme

Start wel maar..

Bericht door Xtreme »

Mijn minibike start nu wel, maar alleen als ik gas geef en zodra ik het gas loslaat valt hij meteen uit. Weet iemand wat de oorzaak hiervan is? Carb is schoon, zelfs de uitlaat is schoon, alles is schoon. Zal ik een andere sproeier nodig hebben? Dit lijkt me raar, want ik heb er niets aan veranderd, behalve een racemembraam maar daar ligt het niet aan.

I Need Help :(
Xtreme

Bericht door Xtreme »

(sorry dit moet bij 'Chineze minibikes', zou een mod dit even kunnen verplaatsen?)
minibikepower

Bericht door minibikepower »

loopt hij stationair wel goed anders moet je die schroef even indraaien tot het gewenste toerental
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Jup die is goed afgesteld..
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

heb je je koppelingveertjes al gecontroleerd????
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Jup zijn in orde, niet gebroken ofzo.
minibikepower

Bericht door minibikepower »

doe je orginele memraam er miss een keer in ..miss sluit deze wel niet goed af dat hij dan stationair te veel benzine krijgt
en luchtfilter knijpt hem ook niet af ...?
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Zit je filter er wel goed op of zijn er nergens scheurtjes in je filter of spruitstuk dan kan hij valse lucht trekken of als er een vuilje tussen je membraan zit. is je vacuum van je carb goed afgesloten en is je sproeier niet verstopt.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Jou membraanhuis zat verkeerdom je krukas liep ertegenaan,jij hebt zo hard aan je trekstarter getrokken dat jeje membraan naar de klote heb getrokken zet je originele membraan erin dan loopy ie weer alsa je heel veel pech hebt moet je ook een nieuw membraanhuis
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

dat kan niet want alleen het blok is eraf geweest en hij heef al met het nieuwe membraan gereden
Xtreme

Bericht door Xtreme »

juist..
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Oke, vandaag heb ik de oude membraam er weer ingezet, en een andere bougie, en een andere carb, en nu start hij wel weer!!

Alleen, wéér 1 probleem: Zodra ik wat gas begin te geven valt hij uit!
Ik heb al met de stationairschroef gespeeld, maar dit was niet de oorzaak.

Heeft iemand een idee?
Ik hoop op een snelle reactie van een slimme mede-forummer.


Met vriendelijke groet,
Xtreme. :wink:
speedydevil

Bericht door speedydevil »

grotere sproeier
Xtreme

Bericht door Xtreme »

speedydevil schreef:grotere sproeier
Zou je denken? Deze sproeier die er nu in zit zat al standaard in de carb van Jordi Rossi (was van hem). Maar ik denk dat ik een grotere sproeier moest nemen als de bike zou haperen maar dit is niet het geval... :?

Come On Everybody.. :cry:
Plaats reactie