911 replica kappen!

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
jeffrey91

911 replica kappen!

Bericht door jeffrey91 »

Hejj,

Waar kun je polini 911 replica kappen kopen (zitje en tankje)! Ik neem aan dat ze van de zelfde maten zijn en toch een stuk goedkoper zal zijn. Mijn vraag is: Kun je deze los kopen of heb je alleen maar de echte polini los te koop?

Alvast bedankt,
Jeffrey
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Mischien kan je www.technoline.nl proberen, die verkopen namelijk 911 replica's met NMC goedkeuring.. Maar volgens mij verkopen ze je alleen maar onderdelen, als je je bike daar ook hebt gekocht.. Dus dat zal dan voor jou over gaan, maar je kan het altijd proberen om te bellen e.d.

MIschien is het een tip om bij te koop gevraagt, een topic te openen met de vraag naar kappen.. Of als ik jou was zou ik anders opzoek gaan naar 2de handse, zal ongeveer wel evenveel kosten als nieuwe replica kappen, maar de echte zijn gewoon stukken beter :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Technoline verkoopt geen onderdelen. Eerst kocht ik mijn spullen altijd bij Mieloshop, maar die is er mee gekapt.

Kijk even op www.minibike.goedbegin.nl daar staan alle sites op daar kan je wel eventjes rondkijken.
jeffrey91

Bericht door jeffrey91 »

mieloshop die verkopen nog gewoon hoor. de site en zo is ook nog gewoon online... of stoppen ze er binnenkort mee of zo ?
jeffrey91

Bericht door jeffrey91 »

Mieloshop is een stuk goedkoper met polini onderdelen dan de rest.. iemand zij tegen mij dat de maten anders zijn en dat imitatie is maar volgens mij is wel echt.. wat zeggen jullie?


Jeffrey
speedydevil

Bericht door speedydevil »

www.hz-bromshop.nl ff helemaal onderen bij minibike onderdlen
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

jeffrey91 schreef:Mieloshop is een stuk goedkoper met polini onderdelen dan de rest.. iemand zij tegen mij dat de maten anders zijn en dat imitatie is maar volgens mij is wel echt.. wat zeggen jullie?


Jeffrey
Mieloshop gaat er mee stoppen en de maten zijn niet anders. Alleen daar kan je niets meer kopen hij kapt ermee!
jeffrey91

Bericht door jeffrey91 »

Hmm, Okeej
Gebruikersavatar
wimgrob
forum gebruiker
Berichten: 425
Lid geworden op: di 01 apr 2003, 19:05
Locatie: Blaricum n.h.

911 Replica onderdelen

Bericht door wimgrob »

Gewoon naar Technoline bellen en vragen naar Wim!!!!
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
jeffrey91

Bericht door jeffrey91 »

hej,

Heb even naar die technoline gebeld en gevraagd naar Wim. Hij zij ja dta kan waarschijnlijk wle maar moet dit even met me baas overleggen. Moet ik over een half uurtje even terug bellen en dan naar ron vragen. Die kon me dan antwoord geven.

Hopelijk gaat het me lukken, en is het een stukje goedkoper dan de polini 911 orginele kappen. Jullie horen straks nog wel van me


Bedankt alvast :wink:
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Ze zijn mischien wel goedkoper, maar ze zijn niet van betere kawaliteit.

En ik dacht dat je bij de replica kappen toch snel last kreeg van een afbladerende tank..?
Ik zou iig wel als je deze hebt versleten.. Of bent gevallen voor orginele kappen gaan :wink:

Maar iig fijn dat het is je is gelukt!!
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Dat afbladeren heb je ook met een normale orginele polini tank :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
jeffrey91

Bericht door jeffrey91 »

Klopt, maar et gata niet door met technoline. Het was wel mogelijk voor 40 euro incluesief verzendkosten (zitje een tankje met zitrubber) Maar iemand op het forum deed me ee mooi aabod dus nu gaat dat door.

Maar als anderen willen, daar kun je dus replica kappen bestellen van polini.
Plaats reactie