killswitch klein vraagje.

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

killswitch klein vraagje.

Bericht door steef1 »

Ik wil dalijk even mijn killswitch instaleren maar zou ik dan een groot gat door het frame maken en daardoor de aansluiting zetten of zou ik eerder zo'n soort adaptertje maken en hem dan aansluiten? En nog een vraagje ik doe het op mijn B1 rep waar kan ik gemakkelijk het draadje dat de ''kortsluiting'' veroorzaakt zetten? op het moterblok of gewoon op het frame het kan eventueel ook op 1 van de aansluitingen waar normaal de kuip komt want ik rijd toch altijd zonder kuip.

Alvast bedankt.
Steef.

ps. Zoekfunktie is al gebruikt.
YZ250F
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Draadje gewoon ff aan je blokje vast zetten :) Zou hem gewoon met een adaptertje vast maken :)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

Raytje192 schreef:Draadje gewoon ff aan je blokje vast zetten :) Zou hem gewoon met een adaptertje vast maken :)
Ja ik heb er ff met pap naar gekeken een adaptertje word het zoiso maar kan ik dat draadje gewoon op het motorblok komen bijvoorbeeld bij de bobine (daar een schroefje).
YZ250F
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

steef1 schreef:
Raytje192 schreef:Draadje gewoon ff aan je blokje vast zetten :) Zou hem gewoon met een adaptertje vast maken :)
Ja ik heb er ff met pap naar gekeken een adaptertje word het zoiso maar kan ik dat draadje gewoon op het motorblok komen bijvoorbeeld bij de bobine (daar een schroefje).
Niemand :roll:? (Ik heb zo'n plaatje gemaakt net als power4tuning).
YZ250F
Plaats reactie