Maasvlakte

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
minikiter

Maasvlakte

Bericht door minikiter »

Hoi

Ik ben nieuw op dit forum.

Ik heb de zoek funtie gebruikt maar kan nauw niet echt het antwooord op me vraag vinden.

Mag je op de maasvlakte rijde met een minikbike?(dirtbike)

En klopt het als je een neiuwe hebt dat je eerst 2 3 tanks moet inrijden met 1 op 25 en daarna 1 op 35

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Hoi

Welkom !

Over het inrijden zit je niet zo verkeerd, eerst even je afstelling vinden en goed smeren

Daarna is 1:35 voldoende.

Over het rijden.

RIJDEN is alleen toegestaan op daarvoor beschikbare plekken zoals kartbanen. De rest valt daar buiten, dus kijk uit waar je rijdt, en overleg met de eventuele eigenaar van het terrein wat mogelijk is.

Houdt de agenda even in de gaten waar je kan rijden etc.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
minikiter

Bericht door minikiter »

Ja maar ik las wel weer ergens dat je op de maasvlakte mag rijden. Omdat openbaar terrein is en voor idereen toegangelijk is.

Ik hoor net van een kennis die er wel eens vaker heen gaat die zegt dat je er wel met minibikes mag rijden. Die ziet ze welleens vaker daar. Maar ik het nauw nergens op internet vinde of mag ofniet.
hagenees

Bericht door hagenees »

ik ben er ook is geweest met iemand die een quad heeft ik heb ze daar ook zien rije
je mag er geloof ik wel rijen zolang je maar echt op het terrein blijft er niet omheen gaat rijen ofzo :wink:
Gebruikersavatar
stefanminibike
forum gebruiker
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 16:41
Locatie: spijkenisse

Bericht door stefanminibike »

he
er is bij de maasvlakte een heel groot gebied afgezet met van die blokken (bij afslag dobbelsteen)
in dat afgezette stuk mag je rijden met crossers en quads en van die autotjes
dus opzig kan je daar rijden met je mini maar ik denk dat hij dan snel kapot gaat..
een vriend van mij ging er heen met een minicrosser en die heb niet gereden om dat da ding niet genoeg power had..
duss binnen dat afgezette gebied mag je rijden maar reken er wel op dat er veel (wedstrijd) crossers enzo zijn
inspiron

Bericht door inspiron »

Denk niet dat chineese mini dirtbike over heuveltjes en dergelijke kan rijden. Ik rijd ook wel eens over [losse] grond, maar echt vooruit komen doet het niet en minibike wordt er ontzettend warm van door de luchtkoeling die snelheid nodig heeft.
minikiter

Bericht door minikiter »

Oke bedankt :D Ja ik ga er waarschijnlijk 1 kopen met een vriend dan hebben we wat doen namelijk 8) :P En als egt vet is kopen we een goeie
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

nou veel suc6 met je toekomstige bike en hopen dat je het leuk zal gaan vinden :wink:

gr ricardo
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Plaats reactie