Even voorstellen en gelijk een aankoop vraag.

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
racejunkie538

Even voorstellen en gelijk een aankoop vraag.

Bericht door racejunkie538 »

Hallo allen.

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Mijn naam is Marc woonachtig in Volendam, getrouwd en een zoontje van bijna vier jaar oud. Van beroep ben ik stukadoor en mijn hobby's zijn motorrijden. (Kawa ZX9) duiken en RC powerboats. Nu is die kleine jongen van mij dus bijna jarig en ik zit te denken om hem een minibike te geven, maar welke ?? Ik kom zoveel van die chinese........ tegen dat ik de weg een beetje kwijt ben. Kijk een Polini of Blata of welk duur merk dan ook, ik denk zelf niet dat dat een optie is om mee te beginnen. (misshien vind hij het wel helemaal nix)
Nu staat er op dit forum een advertentie en die verkoopt MBS bikes, is dit dan misschien een goed merk (goed frame) om mee te beginnen en laten we eerlijk zijn, misschien wil papa ook wel ff een rondje. Zit er veel verschil in de standaard en de zg "nitro" versie ?? Hoe zit het met de onderdelen ?? Met andere woorden, ik zoek een goede cinees niet al te veel geld waar e.v.t. ook nog onderdelen voor te krijgen zijn. Alvast bedankt voor jullie reactie. MvG Marc
Gebruikersavatar
Subito
Moderator
Moderator
Berichten: 2403
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer
Locatie: Almere

Bericht door Subito »

Voor uw zoon is zon MBS pro dingetje wel leuk om mee te beginnen.
Mocht hij het leuk vinden en begint het onder de knie te krijgen dan zijn er voor die bike zeer veel tuning-onderdelen te krijgen.
Voor uzelf zou ik hem niet aanraden, te weinig vermogen en dan brand de koppeling best wel snel op.
Als u echt zelf vaker een rondje wil rijden kunt u het beste de MBS nitro of Nitro W kopen. Dit zijn 39cc bikes en de Nitro W is watergekoeld.
( De MBS pro is trouwens 49cc luchtgekoeld ).
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
edjuh92

Bericht door edjuh92 »

zal ik ook doen omdat,
e 49 cc chinees iets vn 2 pk heeft en met alle snele onderdelen max ong. 4-6pk
een nitro of nitro w heeft standaard al ruim 6pk
maar voor een kind van 4jaar
zal ik de ''mbs '' de gewoone 49cc luchtgekoelde kopen

edwin
racejunkie538

Bericht door racejunkie538 »

Bedankt voor jullie mening, ik zal er nog even over denken en houd jullie op de hoogte.

Gr Marc
Plaats reactie