midibike

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Max

midibike

Bericht door Max »

Hallo,

Ik had wat vraagjes over een midibike.
Ik wil er namelijk een gaan kopen van 110cc alleen die mist een startmotor heeft iemand enig idee waar je die kan halen ?
En iemand een idee om zo'n ding te verhogen ander veer of wielen ofzo ?

Groeten Max
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

zoeken en nadenken
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
timon
nieuwe gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: do 05 okt 2006, 16:25

Bericht door timon »

mn broerke heeft ook zo'n mono, maar heeft er de starter af gegooid, enkel kick dus..starter is voor nix nodig, k wil anders wel eens kijken of hem die nog heeft?
polini 39cc AC, polini 39cc LC,harry.., pompen maar...
Max

Bericht door Max »

timon schreef:mn broerke heeft ook zo'n mono, maar heeft er de starter af gegooid, enkel kick dus..starter is voor nix nodig, k wil anders wel eens kijken of hem die nog heeft?
Hee dankjee maar hoeft niet, ik zag er namelijk een op marktplaats marktplaats alleen die had geen startmotor kvroeg me gewoon af als ik die zou gaan kopen hoeveel geld me dat zou gaan kosten. Maar ik ga nu waarschijnlijk midi kopen 110cc die kan schakelen. :wink:
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

is geen midi, is een maxi pfffffff.... als je hier tegenin wilt gaan moet je ff zoeken op t forum. want geen zin om ht uit te leggen.

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
Plaats reactie