Butterfly carburateur kit 16mm

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
1to3
forum gebruiker
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:04

Butterfly carburateur kit 16mm

Bericht door 1to3 »

hee ik wou dus een Butterfly carburateur kit 16mm bestellen , maar er is dus een retourleiding nodig... :roll: maar waar is dat in *** naam te bestellen . Ik heb al op Marktplaats , google , *geen sponsor* en nog veel meer gekeken maar kan echt niks vinden.

verder snap ik het nut er ook niet echt van maar heeft iemand dus een uitleg van hoe dat werkt (tekening ofzo)

Grtz : My :P
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

gewoon een benzineslang...
die je vanaf je carb weer aansluit op je tank zodat de overtollige benzine je tank weer in stroomt oid..
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

Idd gewoon benzine slang dan is het goed
Gebruikersavatar
Minibike-Tuner
forum gebruiker
Berichten: 1368
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 17:42
Locatie: Rijen, Noord-Brabant

Bericht door Minibike-Tuner »

Retour leidingen staan wel gwn op *geen sponsor* hoor :wink:

Greetz. Minibike-Tuner
1to3
forum gebruiker
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:04

Bericht door 1to3 »

Minibike-Tuner schreef:Retour leidingen staan wel gwn op *geen sponsor* hoor :wink:

Greetz. Minibike-Tuner
ik heb op naam + artikel nr. gezocht, niks te vinden . Ik heb ze ge - emaild en ze bevestigde dat het product niet meer te koop is ... maar als het goed is zit er al een aansluiting bij voor een restourleiding ... dus heb ik alleen de benzine slang nodig ?
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

Ken deze carburateur niet, maar meestal zijn carburateurs met retourleiding voorzien als ze door een brandstofpomp bestroomt worden. Deze kun je niet zomaar 1:1 gebruiken op een systeem zonder pomp waarbij de carburateur direct volloopt vanuit de tank. Meestal moet je dan het vlotternivo afstellen.

Een goede handleiding bij zo'n carburateur is dus echt wel nodig.
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
1to3
forum gebruiker
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:04

Bericht door 1to3 »

John_W schreef:Ken deze carburateur niet, maar meestal zijn carburateurs met retourleiding voorzien als ze door een brandstofpomp bestroomt worden. Deze kun je niet zomaar 1:1 gebruiken op een systeem zonder pomp waarbij de carburateur direct volloopt vanuit de tank. Meestal moet je dan het vlotternivo afstellen.

Een goede handleiding bij zo'n carburateur is dus echt wel nodig.
deze cabr. heeft dus geen vlotterbak .. maar een afstelling voor hoog en laag .. ( ik had laag te veel benzine en hoog te weinig. dus dat kan je afstellen met 2 schroeven ... maar heb al een retourleiding set op minmibike-stunter gevonden .. dus een slotje graag ;)
Plaats reactie