Wat voor nieuwe bike?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Waarschuwing voor iedereen!

OOK NIET MEER REAGEREN ALS EEN MOD EEN OPMERKING MAAKT!

Eerstvolgende krijgt een aantekening of weekban. Hou het forum schoon.
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
Icelitz
forum gebruiker
Berichten: 947
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:35
Locatie: Arnhem Minibike: Sendai Tai chi

Bericht door Icelitz »

Ramon ik zou gewoon voor de tai chi gaan, onderdelen zijn goedkoper, en het is een goeie beginners bike. Bij fabrieks ben je veel te veel geld aan de bike zelf kwijt en daarnast nog de onderdelen (die wel minder vaak varvangen hoeven te worden als bij de tai chi).
Ikzelf denk dat je evenveel lol gaat hebben aan die tai chi dan aan een fabrieks :wink:

Want daar gaat het om, als je maar lol hebt.
Performance is our mission
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ramon
forum gebruiker
Berichten: 951
Lid geworden op: do 25 jun 2009, 20:30
Locatie: Tiel
Contacteer:

Bericht door Ramon »

Inderdaad.
Daar hadden we het net al over.
Veel goedkoper kwa onderdelen.
Aangezien ik maar 1x per week zou kunnen rijden in Zaltbommel slijt het ook niet hard.
Dan zijn de kosten nog lager.
Ik denk dat ik idd voor een Tai Chi ga. ;)
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Dat weet ik nog niet zo zeker, mijn ervaring is dat je met chinees elke keer aan het werk bent en een fabrieks lekker uit de schuur trekt en lekker kan rijden.

Ik heb één keer een B1 rep gehad met alles aangepast zoals hank e.d. en ik heb er geen één keer mee gereden aangzien ik de testrit al niet fijn vond. Motor liep goed maar de rest is niks zoals remmen enz.

Denk er aan dat een merkbike alles goed heeft en een chinees eigenlijk niks. het gaat niet alleen om het motortje maar ook om het frame. Kettingspanners, zitjes, slangetjes, remmen, banden enz.

En dan voor een honderd euro meer? Ik wist het wel.

Nou succes met het zoeken naar een bike.

*lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Bericht door minipower »

das idd waar al moet ik zeggen dat ik nooit rem problemn etc heb gehad met mn thai chi die nu reeds tekoop staat, tuurlijk remt mn blata vele male beter al kan je het bijn geen remmen meer noemen maar blokkeren :wink:

eigenlijk was ik altijd een beetje met mn koppeling aan het prutse wat ophield na de blata veertjes en na de nicacyl laag bleef mn zuigerje ook altijd netjes dus eigenlijk laatste tijd altijd goed op hem gereden.

het zelfde geld voor mn waterkoelers al had ik vroeger wel kookproblemen met ze wat ik nu eigenlijk altijd wel kan oplossen, zo heeft mn snelste rep die hier ook op het forum staat al 2 keer op lelystad en 2 x op huizen zonder enkel probleem kunnen rond rijden.
wat mischien ook wel kan komen dat ik vroeger elke dag kon rijden want ( bij mn oude huisje had ik een prive circuit omdat de vorige eigenaar nogal veel van karts hield. )

dus mijn mening is koop een thai chi of replica.

en ga me nu niet weer op msn zetten te spammen dat ik niet moet denken dat jij niks van minibikes weet want als jij denk dat je dat je dr veel van weet dan weet je dat zelf wel en hoef je dat mij niet in te gaan vrijven :!: :!:
Keep the forum alive =D>
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

djarniel schreef:das idd waar al moet ik zeggen dat ik nooit rem problemn etc heb gehad met mn thai chi die nu reeds tekoop staat, tuurlijk remt mn blata vele male beter al kan je het bijn geen remmen meer noemen maar blokkeren :wink:

eigenlijk was ik altijd een beetje met mn koppeling aan het prutse wat ophield na de blata veertjes en na de nicacyl laag bleef mn zuigerje ook altijd netjes dus eigenlijk laatste tijd altijd goed op hem gereden.

het zelfde geld voor mn waterkoelers al had ik vroeger wel kookproblemen met ze wat ik nu eigenlijk altijd wel kan oplossen, zo heeft mn snelste rep die hier ook op het forum staat al 2 keer op lelystad en 2 x op huizen zonder enkel probleem kunnen rond rijden.
wat mischien ook wel kan komen dat ik vroeger elke dag kon rijden want ( bij mn oude huisje had ik een prive circuit omdat de vorige eigenaar nogal veel van karts hield. )

dus mijn mening is koop een thai chi of replica.

en ga me nu niet weer op msn zetten te spammen dat ik niet moet denken dat jij niks van minibikes weet want als jij denk dat je dat je dr veel van weet dan weet je dat zelf wel en hoef je dat mij niet in te gaan vrijven :!: :!:
jij zat hem te ''spamen'' :roll: je zegt tegen my dat ik tegen hem moet zeggen dat ie geen fabrieks moet nemen maar een tai chi?

IK zou (als je kunt) altijd fabrieks nemen. :wink:

Gr #8,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Gebruikersavatar
poeria
forum gebruiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 27 jun 2008, 16:14
Locatie: Limburg Horn

//

Bericht door poeria »

Van: TheRamon
Aan: poeria
Geplaatst: Do Okt 29, 2009 6:38 pm
Onderwerp: Stil
Beter houd jij je mond.
Jij bent de enige die dom is hier.
Je kraakt alleen maar mensen af terwijl je zelf nog net weet hoe je een boutje moet losdraaien.
Door jou krijgen WIJ een waarschuwing.
Jouw reacties zijn niet meer welkom in mijn topic.

Gr. Ramon
nou ramon erg stoer hoor, moet ik me bedreigd voelen of dergelijk? dus door mij krijg je een waarschuwing?, en laat eens een keer zien wanneer ik uitlok? hmmm zet het topic maar hier neer, wil het graag zien hoor. en ik heb niet eens 1 keer gereageerd in jou topic vriend hahaa.
[url=http://img706.imageshack.us/i/blatalogo.jpg/][img]http://imageshack.us/thumbnmail.png[/img][/url]
Gebruikersavatar
Icelitz
forum gebruiker
Berichten: 947
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:35
Locatie: Arnhem Minibike: Sendai Tai chi

Re: //

Bericht door Icelitz »

poeria schreef:Van: TheRamon
Aan: poeria
Geplaatst: Do Okt 29, 2009 6:38 pm
Onderwerp: Stil
Beter houd jij je mond.
Jij bent de enige die dom is hier.
Je kraakt alleen maar mensen af terwijl je zelf nog net weet hoe je een boutje moet losdraaien.
Door jou krijgen WIJ een waarschuwing.
Jouw reacties zijn niet meer welkom in mijn topic.

Gr. Ramon
nou ramon erg stoer hoor, moet ik me bedreigd voelen of dergelijk? dus door mij krijg je een waarschuwing?, en laat eens een keer zien wanneer ik uitlok? hmmm zet het topic maar hier neer, wil het graag zien hoor. en ik heb niet eens 1 keer gereageerd in jou topic vriend hahaa.
Moeten we dit weer op een kinderachtige manier oplossen, Ramon stuurde het jou in een PB en vervolgens zet jij het in een topic :roll: Ruzie maken doe je niet in een topic! daarom stuurde ramon jou dat ook in een pb...snap dat dan! en we hebben al een waarschuwing gekregen van LG, vervolgens doet iedereen zijn best en dan kom jij met dit :!: :?
Aangezien Ramon is gebant en er in dit topic alleen maar geruzied word, lijkt het mij dat dit topic gesloten kan worden.

En ohja dit is de 5e keer dat je in dit topic reageerd, dus ik vind het een beetje raar dat je zegt dat je geen 1 keer in het topic hebt gereageerd :?
Laatst gewijzigd door Icelitz op do 29 okt 2009, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Performance is our mission
Afbeelding
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Bericht door minipower »

misschien is het een idee om dit verder te gaan in een topic in gedeelte abuse :roll:
Keep the forum alive =D>
Gebruikersavatar
Ramon
forum gebruiker
Berichten: 951
Lid geworden op: do 25 jun 2009, 20:30
Locatie: Tiel
Contacteer:

Bericht door Ramon »

Oke, ik ga hier verder NIET meer op in.
Geen discussies.
Ik wil hier graag een slot op.
Ik ben er toch al achter.
Ik neem een Tai Chi.
Ik rijd maximaal 4x per maand, weinig dus.
Het slijt niet hard en ik rijd dus niet zovaak.
Vandaar dat ik een Tai Chi neem.
Volgende week ga ik er een bekijken.

Gr. Ramon
Gesloten