Vraagje over Orion 49CC (chineesje dus)

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
CDA441
forum gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 10 jun 2011, 18:59
Minibike:: Lem LX3 Sport
Locatie: Tielt

Vraagje over Orion 49CC (chineesje dus)

Bericht door CDA441 »

Ik weet niet ofdat dit in het chinese minibike topic moest staan of bij algemeen, maar toch...
Vandaag hebben mijn broer en ik een minicrosser (orion 49cc) toegestuurd gekregen, maar toen we hem startten maakte hij een hels kabaal, harder dan een kettingzaag... Dit komt door de geluidsdemper... Hoe kunnen we de uitlaat stiller maken? Want we willen de buurt niet wakker maken terwijl we aan het rijden zijn.
Ook, de minicrosser doet er moeilijk over om de koppeling te grijpen (automatische koppel) Hoe kunnen we dat oplossen? Ik moet hem altijd een afstoot geven zodat hij wegrijd...
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Re: Vraagje over Orion 49CC (chineesje dus)

Bericht door minipower »

Je kan de dempers voorzien van demperwol, maar stil krijg je ze niet snel :wink:

Koppelings verhaal kan komen omdat je blok nog niet warm is ( ik raad aan om hem zoon 5 min altijd warm te laten draaien wat veel slijtage scheeld )

Niels
Keep the forum alive =D>
CDA441
forum gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 10 jun 2011, 18:59
Minibike:: Lem LX3 Sport
Locatie: Tielt

Re: Vraagje over Orion 49CC (chineesje dus)

Bericht door CDA441 »

minipower schreef:Je kan de dempers voorzien van demperwol, maar stil krijg je ze niet snel :wink:

Koppelings verhaal kan komen omdat je blok nog niet warm is ( ik raad aan om hem zoon 5 min altijd warm te laten draaien wat veel slijtage scheeld )

Niels
Snelheid doet er niet toe ;) en bedankt voor de tip om hem eers 5 minuutjes warm te draaien (die ga ik zeker onthouden)
Plaats reactie