Welke Toerenteller/Temp meter/Uren meter

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Ja tijdmeter heeft ie blijkbaar toch wel..Heb nog wel even lopen zoeken en bij een aantal sites stond het er wel tussen. Dus dat is mooi

Is het verstandig om deze er bij te nemen? Een universele toerentellerklem voor de montage ervan

Afbeelding

En ik zie nog wel een Koso tempvoeler staan. Volgens mij draai je die onder de bougie erin? Is voor een luchtkoeler. Is dit wat?

Heb al diverse zaken gemaild maar ja het is weekend :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Als je een ontstoorde bougie kap heb, hoef je geen ontstoorde bougie te kopen.

Maar wel een nadeel ontstoorde bougie/kap, meer weerstand minder mooie vonk, verlies van vermogen, maar dat is echt bank werk om te merken.

Niels
schroefje

Bericht door schroefje »

icecubes schreef:Ja tijdmeter heeft ie blijkbaar toch wel..Heb nog wel even lopen zoeken en bij een aantal sites stond het er wel tussen. Dus dat is mooi

Is het verstandig om deze er bij te nemen? Een universele toerentellerklem voor de montage ervan

Afbeelding

En ik zie nog wel een Koso tempvoeler staan. Volgens mij draai je die onder de bougie erin? Is voor een luchtkoeler. Is dit wat?

Heb al diverse zaken gemaild maar ja het is weekend :lol:

Afbeelding
Dat spul zit er toch allemaal bij?

nicolaas-racing help die jongen eens 8)
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Nee die lucht temperatuur voeler zit er NIET bij.Dat kan je bij de Lokale brommer handel wel halen.Kost iets van 15 euro.


en bij de stage 6 toerentelller zit al een Montage kit.Klitteband waar je de Teller op kan monteren.Ik heb me teller op me tankkap Gemonteerd

Ik ben erg tevreden over de Stage6 toerenteller,temp meter,urenteller!
Gast

Bericht door Gast »

Mooi thnx. Ga er morgen gelijk 1tje halen/bestellen
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Goede keuze.Weet je al waar je hem gaat plaatsen ?
schroefje

Bericht door schroefje »

Nicolaas-racing schreef:Nee die lucht temperatuur voeler zit er NIET bij.Dat kan je bij de Lokale brommer handel wel halen.Kost iets van 15 euro.


en bij de stage 6 toerentelller zit al een Montage kit.Klitteband waar je de Teller op kan monteren.Ik heb me teller op me tankkap Gemonteerd

Ik ben erg tevreden over de Stage6 toerenteller,temp meter,urenteller!

zit er wel een voeler bij voor de watergekoelde dan? of moet je er een buisje +meter bij kopen?
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

voor een waterkoeler Wel maar een luchtkoeler niet die moet je apart bestellen
schroefje

Bericht door schroefje »

Nicolaas-racing schreef:voor een waterkoeler Wel maar een luchtkoeler niet die moet je apart bestellen

THNX bro!!


zit daar dan zo'n aansluiting op met een T-stukje? ik heb zelf nu een BZM-teller en daar zat het niet bij :cry:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Zo`n T stukje ..? wat bedoel je daar mee ? die je door het schroefje moet schuiven boven je bobine ?
schroefje

Bericht door schroefje »

Nicolaas-racing schreef:Zo`n T stukje ..? wat bedoel je daar mee ? die je door het schroefje moet schuiven boven je bobine ?

nee de water temp meter hoe zit die bij de stage 6 want op mijn BZM moest ik er een T-stukje bij kopen om tussen een slang te zetten en daar kon je dan de sensor in draaien.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Owh sorry dat weet ik niet precies .. :oops:
Gast

Bericht door Gast »

Nicolaas-racing schreef:Goede keuze.Weet je al waar je hem gaat plaatsen ?
Moet ik even bekijken zodra ik hem voor mij heb. Ik denk dat hij op het stuur komt...
Gast

Bericht door Gast »

HeeY...Ninja,

Mooi Spul tog...kun je gelijk je bike beter afstellen :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Weet iemand waar ze die dingen op voorraad hebben. Heb er al een paar gehad waar ze hem niet op voorraad hadden...
Plaats reactie