kappen spuiten

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

double minibike schreef:er is gewoon matte blanke lak op de markt te verkrijgen.
dus kopen en spuiten die handel
wel de bescherming maar niet de glans

gr,
hmm, ik heb al een tijdje zitten zoeken het moet waterbasis zijn het liefste v/h merk sikkens. als daar matte blanke lak voor is zou het fantastisch zijn! :roll:
Gast

Bericht door Gast »

ik heb een andere bike ook met het merk sikkens gespoten maar die verf is heel duur. ik heb een een blik staan van sikkens 5 liter die kost al gauw 125 euri
Baan

Bericht door Baan »

Ik wil ook mijn kappen spuiten maar heb niet zo'n kennis als mokador.
Als ik het gewoon zelf wil doen waar moet ik dan allemaal op letten. Ik denk nl dat temp. en luchtvochtigheid wel belangrijk zijn.
Gast

Bericht door Gast »

als ik jou was zou ik em mat wit make en dan een dream bike tankje er op :lol: mOOOIIIII 8)
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

hou dr wel rekening mee dat een 911 tankje/replica ook niet te spuiten valt, evt polyester er over of dergerlijke..is wel mogelijk..maar zijn veel toppics over.. :wink:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Baan

Bericht door Baan »

blizz schreef:als ik jou was zou ik em mat wit make en dan een dream bike tankje er op :lol: mOOOIIIII 8)
Als je wie was?
Gast

Bericht door Gast »

als ik mokador was :lol: :P
Gast

Bericht door Gast »

ik denk dat een dreambike tankje een beetje krappies word, gaat om een aprilia :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Baan schreef:Ik wil ook mijn kappen spuiten maar heb niet zo'n kennis als mokador.
Als ik het gewoon zelf wil doen waar moet ik dan allemaal op letten. Ik denk nl dat temp. en luchtvochtigheid wel belangrijk zijn.
ligt eraan wil je het met spuitbussen doen of met een verfpistool aan een compressor gekoppeld?
Baan

Bericht door Baan »

Met compressor!!
Gast

Bericht door Gast »

dan zou ik dit eerst even lezen,

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/7 ... airbrushen

als je dan nog vragen hebt,horen we het wel :wink:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik ben geen kenner, maar ik heb altijd geleerd dat je niet stil mag hangen met je spuit boven je te spuiten oppervlak, dus moet je zeg maar over je te spuiten oppervlak heen en daarna weer terug maar je gaat dus wel een stuk naast je kap spuiten en dan constante snelheden houden terwijl je het spuit. Ik zou zoizo met een compressor gaan, spuitbus is gewoon makkelijk maar niet goed.
Gast

Bericht door Gast »

Plaats reactie