Prijs vergelijk.

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie

een goed idee

lijkt me super
15
83%
zeker doen maar......[geef aan wat er anders zou moeten]
0
Geen stemmen
nee dat is niks,want...........[motivatie]
3
17%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Prijs vergelijk.

Bericht door mark#41 »

In het forum zijn er erg veel onderwerpen/groepen,wellicht is het een goede zaak het een en ander te reorganiseren en bij elkaar te voegen zodat het iets overzichtelijker word.
Misschien kan er een nieuwe groep ontstaan ik denk dan aan een groep :merken [blata dm grc enz.] en door gebruikers daar aan toegevoegd het type en de prijs en de site link waar te vinden.
Zodoende kun je scherp inkopen of inkopen met een goeie service of.....
Natuurlijk zijn er sites waar je dit kunt vinden,als je het kunt vinden,maar we zijn allen opzoek naar het zelfde product en kunnen hierdoor een zelf een bijdrage leveren.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Weetje wat het probleem is..

Als Daans ( forum-houder ) iets toevoegd, iets nieuws creerd... en de forum-gebruikers kunnen reacties toevoegen.... kan het net als sommige andere onderwerpen worden.... veeeel loze recties, en weinig serieuze "to-the-point " opmerkingen.

Er is een sectie Fabrieks... hier is tog wel het 1 en ander te vinden over de fabrieks motoren

Wat wel kan: Zelf een topic maken, met op een rij:

ALLE fabrieks merken, met types, en even een nieuwprijs erbij.

Hiervan kunnen wij (moderators) een "sticky" van maken..zodat dat topic altijs bovenaan zal blijven staan...

Als je meer vragen hier over hebt...kun je het beste even 1 van ons een PB sturen ( Daans, Koen, Markie of mijzelf )..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

Ja..is wel handig denks ;)..



maar zo blijf je bezig.. :roll:
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Dirkiej schreef:Ja..is wel handig denks ;)..

maar zo blijf je bezig.. :roll:
Jep daar sluit ik me bij aan ...

Opzich een goed idee, maar het beheerbaar blijven is erg moeilijk.
We hebben laatst ook een aantal secties hergroepeerd (vanwege het chinese gebeuren). We moeten voorkomen dat er te veel secties komen.

Nu hebben we een aardige verzameling van secties dat het hele minibike gebeuren 'dekt'. Zelf een topic aanmaken met deze informatie kan altijd natuurlijk.

Groeten,

Daniel
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

daans schreef:
Dirkiej schreef:Ja..is wel handig denks ;)..

maar zo blijf je bezig.. :roll:
Jep daar sluit ik me bij aan ...

Opzich een goed idee, maar het beheerbaar blijven is erg moeilijk.
We hebben laatst ook een aantal secties hergroepeerd (vanwege het chinese gebeuren). We moeten voorkomen dat er te veel secties komen.

Nu hebben we een aardige verzameling van secties dat het hele minibike gebeuren 'dekt'. Zelf een topic aanmaken met deze informatie kan altijd natuurlijk.

Groeten,

Daniel
En hierna even afwachten wat voor reacties erop komen..

Komen er teveel onzin reacties ( wat ik wel verwacht ) dan sluiten we het "merken topic" en is hij alleen leesbaar... en kunnen gebruikers NIET reageren !..

Lijkt mij verstandiger..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Plaats reactie