problemen met me band en ventiel

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

problemen met me band en ventiel

Bericht door Gast »

hey,

ik bouw een minibike.
en moet me binnenband erin zetten alleen weet niet waar ik me ventiel moet laten en of ik een gat moet boren in me velg zodat me ventiel erdoor heen past.

graag zo snel mogelijk hulp.

mvg alex hofman

edit heeft er iemand een how to ofzo

ik heb de SEARCH al gebruikt maar ik word er echt niet wijzer van

aub ff help volle reacties en niet ge iriteerde 'gebruik de search' want dat hek al gedaan :P
schroefje

Re: problemen met me band en ventiel

Bericht door schroefje »

alex17 schreef:hey,

ik bouw een minibike.
en moet me binnenband erin zetten alleen weet niet waar ik me ventiel moet laten en of ik een gat moet boren in me velg zodat me ventiel erdoor heen past.

graag zo snel mogelijk hulp.

mvg alex hofman

edit heeft er iemand een how to ofzo

ik heb de SEARCH al gebruikt maar ik word er echt niet wijzer van

aub ff help volle reacties en niet ge iriteerde 'gebruik de search' want dat hek al gedaan :P
Welkom op het forum!!!

Wat voor velg heb je (ik denk een puch naaf??) daar moet je dan idd een gat in boren en goed afbramen etc.
Gast

Bericht door Gast »

haha dankje voor je hulp hoor maar dat weet ik ook wel, hier kom ik niet echt mee verder. ik heb idd puch naven en steekwagen bandjes.

heeft iemand een foto of plaatje of een how to ofzo :P

lavast bedankt:)
schroefje

Bericht door schroefje »

alex17 schreef:haha dankje voor je hulp hoor maar dat weet ik ook wel, hier kom ik niet echt mee verder. ik heb idd puch naven en steekwagen bandjes.

heeft iemand een foto of plaatje of een how to ofzo :P

lavast bedankt:)
Hartlijn pakken dan in het center een gat maken met de radius van het ventiel....Zal wel eens kijken of ik een how too kan vinden.
Gast

Bericht door Gast »

schroefje schreef:
alex17 schreef:haha dankje voor je hulp hoor maar dat weet ik ook wel, hier kom ik niet echt mee verder. ik heb idd puch naven en steekwagen bandjes.

heeft iemand een foto of plaatje of een how to ofzo :P

lavast bedankt:)
Hartlijn pakken dan in het center een gat maken met de radius van het ventiel....Zal wel eens kijken of ik een how too kan vinden.

dus ik moet een hardlijn tekenen en dan in de center van de hartlijn een gat boren?kan dat gewoon in dat stukje waar al die gaatjes zitten waar die spaken zaten van de puch???.
wevie666

Bericht door wevie666 »

Om je bandjes erop te leggen moet je idd gaten in je velg boren.

Achtervelg is niet zo heel moeilijk, is gewoon een kwestie van een gat boren en het ventiel erdoorheen stoppen. Je ventiel komt dan binnen in het velgje te zitten.

Voorvelg is iets lastiger. Hier moet je namelijk 2 gaten boren, het ventiel moet namelijk naar buiten komen. Er is gewoon geen ruimte om het ventiel in de velg weg te werken. Is gewoon een kwestie van gaten boren en even met een dremel oid aanpassen zodat je ventiel naar buiten kan.

Voor foto`s zou je toch nog even de search functie moeten gebruiken. Ik weet zeker dat dit al eerder voorbij is gekomen :wink:
Plaats reactie