uitlaat

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

uitlaat

Bericht door Gast »

hallo

zoals veel mensen weten,lekt een chinese uitlaat tussen de demper en expansie.maar aangezien ik zonder achterspatbord wil rijden,mag hij niet lekken ivm achterband.dus nu wil ik hem dicht lassen.het dit nadelen of gevolgen?

groetjes Mehmet
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Als je hem goed dichtlast, heeft het geen gevolgen nee.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

oke,en maakt het uit met wat ik las,tig,electrisch?
Gebruikersavatar
Marvin15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Nee.
Alleen co2 gaat bijvoorbeeld makkelijker, en met electordes brna je er sneller een gat in.
Gast

Bericht door Gast »

co2 is toch met die vlam?en als het goed is is toch mijn expanse van staal en me demper van alumium (std ch uitlaat)
Gebruikersavatar
minibike 4 live
forum gebruiker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 21:16
Locatie: In De schuur
Contacteer:

uitlaat

Bericht door minibike 4 live »

je kan er beter uitlaat dicht spul tussen smeren dat wordt hard als de uitlaat warm is en dan lekt ie ook niet meer heb het zelf ook gedaan :D
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
Gast

Bericht door Gast »

heb dat al gedaan maar na paar keer rijde helpte dat ook nie meer
Yamaha

Bericht door Yamaha »

nieuw demperwol in doen en 1op35/40 mengen.
En na een tijdje als die demperwol vol met die druip zit ,moet je weer nieuw wol erin doen
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Yamaha schreef:nieuw demperwol in doen en 1op35/40 mengen.
En na een tijdje als die demperwol vol met die druip zit ,moet je weer nieuw wol erin doen
DITZELVDE ga ik ook doen..
nu geen demperwol en 1:30
word : wel demperwol en 1:35
hopelijk is het bij MIJ dan over
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gast

Bericht door Gast »

ja maar ik wil niet constant dat ding open draaien enzo,drom wil ik hem gwn lateh lassen
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

zou het eigenlijk niet gevaarlijk kunnen zijn om een gebruikte uitlaat te lassen ? allerlei olie zooi en benzine resten zitten er tog nog in en een lasvlam is niet al te koud ( geloof me ik kan het weten :( heb mijn handen al vaak genoeg verbrand toen ik iets wat ik 2 min daarvoor gelast had vaspakte )
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

benzine resten zijn tog al verbrand.. :? . lijkt mij niet gevaarlijk..
ik heb ook m'n dempergaten uitgeboord, daarbij kwamen ook vonken vrij, en er is verder geen probleem van gekomen
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gebruikersavatar
Vondelaar
forum gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 19 apr 2006, 13:07
Locatie: Veendam

Bericht door Vondelaar »

gewoon co2 lassen(dat is met een toorts waar een draadje uitkomt). werkt perfect. autogeen kan ookmaar dat is met een brander en moeilijker
Er gaat niets boven Groningen
Gast

Bericht door Gast »

mag je hm wel heel laag zetten anders zit er alsnog een gat ik ik advieseer het met een tig te lassen deze kun je heel laag zetten zonder een bolle last te krijgen :wink:
Gesloten