vraagje 17.5 mm carb

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

D_shooter

Bericht door D_shooter »

De_lange schreef:waasch. is je koppeling vversleten heeft een vriend van mij ook .dan hoor je hem op toeren komen maar dat voel je dan niet goed in acceleren
als hij lage toeren draait en je geeft gas krijgt hij een kick als hij al hoge toeren draaid doet hij dat niet heeft niks met koppeling te maken
minibikepower

carburateur

Bericht door minibikepower »

ik heb vandaag een 20mm walbro carburateur op mijn sendai gezet heb ook wat aanpassingen gedaan aan de uitlaatpoort van de cilinder ik moet zeggen wil wel aardig dacht eerst dat de carburateur te groot was maar als er straks nog een scooter uitlaatje achterkomt gaat ie nog veel sneller denk ik die uitlaat die er standaard onder zit is zo klein ik denk dat er dan een stuk verschil in zit
Gebruikersavatar
janzzuh
forum gebruiker
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 12 feb 2006, 20:15
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

Of je kickt even een topic van en maand oud omhoog..\

Maarja, als ik jou was zou ik toch een technigas kopen ofzo. Een scooter heeft toch een heel ander blok als een minibike. En ten tweede denk ik niet dat dat gaat passen.
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
D_shooter

Bericht door D_shooter »

De_lange schreef:waasch. is je koppeling vversleten heeft een vriend van mij ook .dan hoor je hem op toeren komen maar dat voel je dan niet goed in acceleren
Nee dat was t niet probleem is al opgelost:D

Ik had een 14 mm carb die verrot was ff zo gezegd wist ff geen ander woord

MvG D-shooter
minibikepower

Bericht door minibikepower »

janzzuh schreef:Of je kickt even een topic van en maand oud omhoog..\

Maarja, als ik jou was zou ik toch een technigas kopen ofzo. Een scooter heeft toch een heel ander blok als een minibike. En ten tweede denk ik niet dat dat gaat passen.
alles kan je te pas maken :P
Plaats reactie