Doen of niet doen?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Doen of niet doen?

Bericht door Gast »

Ik denk erover om mijn CamelMT2 weg te doen nu die helemaal ok is en een andere MT2 in de plaats te nemen.

Nu is mijn CamelMT2 zoiets als deze:
Afbeelding
Dus al met de betere voorvork, .....

Maar ik zou graag iets zoals dit nemen.

Afbeelding

Ik vind hem er net iets beter uit zien op foto

Natuurlijk staat mijn andere nu net ok :)
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

de eerst is beter die gaat harder.
op de tweede is het frame iets sterker, op deze zit ook overbodige luxe
zoals licht claxon etc.

maar dit heb je niet nodig op de kartbaan want daar is al licht, maar als je op straat gaat rijden en opgepakt wil worden , moet je zelf weten
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Het frame bij die onderste is niet dat oranje deel he. Dat is een plastic stuk wat erover heen geschroeft zit. Ik zou gewoon je eigen bike houden. Zo lang die het doet is er geen reden om een nieuwe te kopen. Tenzij het gewoon echt een ander soort bike is (Tai Chi, watergekoelde bike, etc.)
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Het frame bij die onderste is niet dat oranje deel he. Dat is een plastic stuk wat erover heen geschroeft zit. Ik zou gewoon je eigen bike houden. Zo lang die het doet is er geen reden om een nieuwe te kopen. Tenzij het gewoon echt een ander soort bike is (Tai Chi, watergekoelde bike, etc.)
Nou, dit is een antwoord waar ik iets aan heb. Als dat oranje niet het frame is maar een plastick look-alike dan vind ik het ook de moeite niet.
Ik dacht echt dat dit een bike van een klasse hoger was.

Bedoeling is een snellere bike te hebben, want die MT2 vind ik vervelend traag en veeeeeeeel te veel lawaai hebben.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Dan heb je niks aan die andere bike. Hij loopt langzamer want dezelfde motor zit er in, maar door het aantal rotzooi dingen die er op zit, zoals verlichting e.d.
Het frame is inderdaad gewoon een plastic loook-alike.

Ik zou lekker doorsparen voor een wat hogere kwaliteit bike.
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Dan heb je niks aan die andere bike. Hij loopt langzamer want dezelfde motor zit er in, maar door het aantal rotzooi dingen die er op zit, zoals verlichting e.d.
Het frame is inderdaad gewoon een plastic loook-alike.

Ik zou lekker doorsparen voor een wat hogere kwaliteit bike.
Op mijn leeftijd hoef ik gelukkig voor zo'n bike niet meer te sparen.
De vraag is gewoon of ik er het geld wel wil aan uitgeven :)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Hehe, hoe oud bent u/je* (doorkassen wat niet van toepassing is). Ik ben zelf 19, opzich hoef ik ook niet meer helemaal te sparen, alleen ben nu even werkloos, dus arm :wink:
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Ik zou het niet doen, ik zou of je mt2 houden of een watergekoeld ofzo.
Want wat heb je nu aan licht/alarm en een toeter.............

Helemaal niks #-o
Ik vind die dingen echt onzin, en hetkan alleen maar kapot gaan.

Dus maar raad is NIET doen :wink:
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

wat er niet op zit kan ook niet stuk
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

als je veel topics van deze site doorleest over goede bikes zoals fabriekbikes dan kan je mss beter kijken of je het echt je hobby van wilt maken als je betere/kwaliteits bikes wilt. ikzelf heb et ook gedaan :D maar je moet kijke of je het egt leuk vind en er meer uit wilt halen.. :?: :!:
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Hehe, hoe oud bent u/je* (doorkassen wat niet van toepassing is). Ik ben zelf 19, opzich hoef ik ook niet meer helemaal te sparen, alleen ben nu even werkloos, dus arm :wink:
Euhm, 28 :)

En voor het eerst op een pocket. Ik kan me voorstellen dat er hier zijn die half mijn leeftijd zijn ;)
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Xigh schreef:Hehe, hoe oud bent u/je* (doorkassen wat niet van toepassing is). Ik ben zelf 19, opzich hoef ik ook niet meer helemaal te sparen, alleen ben nu even werkloos, dus arm :wink:
Euhm, 28 (nog voor een weekske toch )
:)

En voor het eerst op een pocket. Ik kan me voorstellen dat er hier zijn die half mijn leeftijd zijn ;)
Gebruikersavatar
ferryn
forum gebruiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
Locatie: 3de Doos Rechts
Contacteer:

Re: ...

Bericht door ferryn »

CamelMT2 schreef:
Xigh schreef:Hehe, hoe oud bent u/je* (doorkassen wat niet van toepassing is). Ik ben zelf 19, opzich hoef ik ook niet meer helemaal te sparen, alleen ben nu even werkloos, dus arm :wink:
Euhm, 28 (nog voor een weekske toch )
:)

En voor het eerst op een pocket. Ik kan me voorstellen dat er hier zijn die half mijn leeftijd zijn ;)
ja zoals ik over een weekje;)
ik koop dan een minibike
had eigenlijk niet verwacht dat hier mensen met de lleftijd van camelmt2 rijden
kunnen de meeste niet zeggen :wink:
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
vmaxservice

Re: ...

Bericht door vmaxservice »

CamelMT2 schreef:
Xigh schreef:Hehe, hoe oud bent u/je* (doorkassen wat niet van toepassing is). Ik ben zelf 19, opzich hoef ik ook niet meer helemaal te sparen, alleen ben nu even werkloos, dus arm :wink:
Euhm, 28 :)

En voor het eerst op een pocket. Ik kan me voorstellen dat er hier zijn die half mijn leeftijd zijn ;)
geef niet hoor p.i.k dat ben ik ook en het is gewoon leuk je geet je zoon een bike en je heb een excuus om er zelf ook een te halen!!

grtz,

iwan
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

owja?mijn vader wil er niet eens een paar meter op rijden! :roll: :wink:
Gesloten