doorgezakt

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

doorgezakt

Bericht door Gast »

Hallo,

Ik ben Julius en heb sinds een paar weken een crossertje..( gewoon een goedkoop chineesje ) voor een beetje lol trappen in het weekend.

Nu is mij vandaag hetvolgende overkomen: Ik was een beetje door de zandweg aan het knallen en toen zakte ik door de ahteras dacht ik.
na even gekeken te hebben naar de achterveer zag ik dat deze onderaan bij de bevestiging afgebroken is.

Nu heb ik dit deel proberen te lassen maar dat lukt helaas niet ( metaal te dun ) en knapt meteen weer los.

Mijn vraag is nu ook....hoe kan ik dit weer fixen en meteen weer wat steviger maken? Ik had al gekeken of ze die achterbruggen los verkopen maar ik kan daarvan niets vinden.

Zijn er meer minibikers die dit probleem ook al hebben gehad? en zo ja wat heb je er aan gedaan.

Alvast bedankt voor jullie reacties :P

Afbeelding

dit is hem dus toen ie nog heel was 8)
ganta

Bericht door ganta »

als alleen de achter bruk is gebroken en niets aan het frame, dan zou ik even naar iemand mailen die deze crossers verkoopt. Mischien dat zij ook wel losse achter bruggen verkopen. gewoon even rond mailen, het kan nooit kwaad om wat rond te mailen. aangezien je zegt rond gekeken. de meeste winkels zetten niet is atvertenties dat zij ook losse onderdelen verkopen.
en anders moet je denk ik helaas een nieuw frame kopen.
Gast

Bericht door Gast »

of zelf stevigere achterbrug maken
Gesloten