Wiel lagertjes

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

zie je, meerdere mensen doen het, en als iemand dat wilt doen...

wie ben jij dan om hem tegen te houden...


al ben ik het met je eens dat het niet veilig kan zijn !
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

kleine_duivel schreef:wat je bedoeld te zeggen is: gewoon doen en niks zeggen? :wink:


*grapje*
eigenlijk wel want anders gaat iedereen alleen maar zuren dat je niet op de weg mag reiden en dat het je eigen schuld is
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Gast

Bericht door Gast »

begint de discussie weer :P ik zeg altijd ma zo wat iedereen doet moet ie zelf weten zolang ik er maar geen last van heb :P
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

je mag niet op straat rijden omdat een minibike niet rdw goedgekeurd is en niet verzekerd kan worden
Gast

Bericht door Gast »

wat fockt mij de rwd :?

meestal ga ik naar een grote carpoolplaats... maar als ik wil afstellen ofzo.. rij ik kleine rondjes
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

K0G3L schreef:wat fockt mij de rwd :?

meestal ga ik naar een grote carpoolplaats... maar als ik wil afstellen ofzo.. rij ik kleine rondjes
doe ik ook hoor maar zeg het alleen niet omdat iedereen dan gaat zuren en niet meer sirieus op je topic in gaat.

grt niels
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

SSMichel schreef:Ik heb laatst nog legaal op straat gereden, dus zo'n domme tip is het niet.
vertel dasn hoe je dat gedaan hebt
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Yamaha

Bericht door Yamaha »

Veel mensen denken dat je niet mag rijden over straat ,
maar wel lopen ''nee'' dat is even veel strafbaar als dat je rijd , de agent op dat moment kan je dan zo naaien , de wet luid:
minibike's zijn niet TOEGESTAAN op de openbare weg , dus ze mogen de weg ook niet betreden door ermee te lopen ,
de wet zegt NIET : minibike's morgen niet rijden op de openbare weg .
dat is denk ik het verschil wat nopg vele hier op het forum hebben , maar trust me het is
minibike's zijn niet TOEGESTAAN op de openbare weg , dus ook niet ff voor de deur op de stoep , de regel is hard , mja hij is er niet voor niets.
JS racing zeeland

Bericht door JS racing zeeland »

perry1990 schreef:
SSMichel schreef:Ik heb laatst nog legaal op straat gereden, dus zo'n domme tip is het niet.
vertel dasn hoe je dat gedaan hebt

ik weet hoe die dat heeft gedaan 8)
de zeeuwse races kijk maar even onder races en dan Zeeuwse minibike races.
grtz jere
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Yamaha schreef:Veel mensen denken dat je niet mag rijden over straat ,
maar wel lopen ''nee'' dat is even veel strafbaar als dat je rijd , de agent op dat moment kan je dan zo naaien , de wet luid:
minibike's zijn niet TOEGESTAAN op de openbare weg , dus ze mogen de weg ook niet betreden door ermee te lopen ,
de wet zegt NIET : minibike's morgen niet rijden op de openbare weg .
dat is denk ik het verschil wat nopg vele hier op het forum hebben , maar trust me het is
minibike's zijn niet TOEGESTAAN op de openbare weg , dus ook niet ff voor de deur op de stoep , de regel is hard , mja hij is er niet voor niets.
zolang je ernaast loopt, en er dus niet opzit mag je er WEL mee lopen!
Gast

Bericht door Gast »

kleine_duivel schreef:
Yamaha schreef:Veel mensen denken dat je niet mag rijden over straat ,
maar wel lopen ''nee'' dat is even veel strafbaar als dat je rijd , de agent op dat moment kan je dan zo naaien , de wet luid:
minibike's zijn niet TOEGESTAAN op de openbare weg , dus ze mogen de weg ook niet betreden door ermee te lopen ,
de wet zegt NIET : minibike's morgen niet rijden op de openbare weg .
dat is denk ik het verschil wat nopg vele hier op het forum hebben , maar trust me het is
minibike's zijn niet TOEGESTAAN op de openbare weg , dus ook niet ff voor de deur op de stoep , de regel is hard , mja hij is er niet voor niets.
zolang je ernaast loopt, en er dus niet opzit mag je er WEL mee lopen!
Gelijk heb je zou wat zijn als je je mini niet mag vervoeren door ernaast te lopen dat mag want je bent voetganger wat Yamaha zegt is gedeeltelijk niet waar ik bedoel je hebt een crossmotor zonder kenteken dan zou je die ook nog niet eens je trailer mogen opduwen dit is complete onzin
Gast

Bericht door Gast »

mijn lager is ook stuk voor.
moet ik speciale lagertjes hebben of als ik met die lager naar de plaastelijke brommer winkel ga heeft die ze dan ?

mzzl
Gast

Bericht door Gast »

ik heb ze bij een scooterwinkel gehaald....
SKF lagertjes met stalen kooi
Viper62

Bericht door Viper62 »

K0G3L schreef:ik heb ze bij een scooterwinkel gehaald....
SKF lagertjes met stalen kooi
heb ik ook moeten doen voor een vriend, alleen dan met kunsstof kooi

trouwens, jij zegt van wat fokt mij t RDW nou, daar kom je nog wel eens achter als je je bike met je mooie nieuwe lagertjes kwijt ben
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

Als je op de weg rijdt geef je de andere mini bikers een slechte naam.
kijk maar in belgie daar willen ze het importeren van een chinees verbieden
Plaats reactie