wat moet ik doen?!?!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

wat moet ik doen?!?!

Bericht door Gast »

hoi ik heb een minibike (49 cc) maar nu heb ik een triple stage racemembraan er op gezet + een rocket key en ik heb me cilinder bewerkt.

mijn probleem is nu, ik ging even test rijden en toen ik wou weg rijden merkte ik het al (weet het niet zeker)
het lijkt wel of de koppeling slipt want als ik wegrijdt trekt hij zeer zeer langzaam op en dan 10 sec. later trekt hij opeens als een gek door.

zou ook iets anders kunnen zijn als jullie denken dat het iets anders is zeg het gerust.

maar zou ik mijn standaard koppeling hierop af kunnen stellen of helpen strakke koppelings veertjes.

alvast bedankt
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

mmm....strakkere koppelingsveertjes zou miss kunnen?

ik vraag het me nu ook af: mijn bike trekt pas door na een paar seconden,....
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

bij mij was dat verschil ook heel duidelijk te merken nadat ik mijn standaard koppeling er weer is in had gedaan. hij trekt pas goed op naar een bepaald toerental. komt omdat een standaard koppeling erg snel uitzet waardoor je cilinder nog niet goed optoeren is. je zou het kunnen verhelpen met een nieuwe koppeling maar strakkere veren helpen ook. ( strakkere veren heb ik geen ervaring mee maar zouden ook moeten werken )

die race koppeling van *geen sponsor* is trouwens wel goed en makkelijk af te stellen. alleen bij mij was een schoensel los geraakt die heel mijn koppeling sloopte en mijn koppelingshuis ook. dus echte kwaliteit vind ik het niet.

grt niels
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Gast

Bericht door Gast »

nylus bedankt voor je antwoord we zullen het eens proberen :twisted:
Gesloten