Niet stationair.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Niet stationair.

Bericht door Gast »

hallo
sinds kort heb ik een chinese crosser.
de eerste vier tankjes reed hij goed. alleen nou valt hij uit wanneer ik te veel gas geef ( ik hoef maar een beetje gas te geven en het is al te veel). ik heb al een beetje met de gaspin zitten klote. hij doet het wel steeds beetje beter. maar bougie is niet koffiebruin. wie kan mij helpen ???? btw ik heb bij het 5de tankje al een andere verhouding gedaan (dat rade de verkoper me aan) kan het mischien daar aan liggen ????
groeten tom
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Andere sproeier.
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

dacht jij ik heb ook zo iets gehad... Ik moet het nog oplossen heb geen trekstart maja luchtschroef kan te ver open staan. 2 keer een halve slag dicht draaien en kijken wat hij dan doet. Kleinere sproeier, Geen grotere want dan verzuip je hem.
Gast

Bericht door Gast »

je vlotter checken en anders eens ff starten en laten lopen met bezine kraan dicht zodat ie eens ff alles leeg zuigt
Gast

Bericht door Gast »

steef1 schreef:dacht jij ik heb ook zo iets gehad... Ik moet het nog oplossen heb geen trekstart maja luchtschroef kan te ver open staan. 2 keer een halve slag dicht draaien en kijken wat hij dan doet. Kleinere sproeier, Geen grotere want dan verzuip je hem.
ik ben niet zo goed met sleutelen waar zit de luchtschroef :?:
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

haha die vraag heb ik daarnet ook op een ander toppic gezet.http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=10414
Gesloten