Polini 911 Replica

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Yamaha YSR50

Polini 911 Replica

Bericht door Yamaha YSR50 »

wil voor me broertje een polini replica gaan kopen... wie raad dit ding aan en wie raad hem af wil gewoon ff een mening horen van iemand die hem ook heeft
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Euh, hoe oud is je broertje?
wat heeftie er voor bedoelingen mee?
hoe lang/zwaar isdie...?


Want een polini rep. is een leuk ding, en toegestaan op nmc, maar het blijkt niet geweldig veel PK's te hebben en is erg duur voor die resultaten..
als je broertje gewoon de kartbanen af wil, kan je beter een blata B1 replica ofzo nemen.. is goedkoper, en meer power..

en de polini is een echte minibike
volgens mij valt B1 replica al onder midibike's, net als de Tai-Chi..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Yamaha YSR50

Bericht door Yamaha YSR50 »

me broertje is nu 13 hij had eerst van mij zon simpele chinees gekregen opgevoerd dat ie 85 liep en nu is die dood... dus wou wat kwaliteit hij wil ook gaan racen bij RAP opzich maakt mij de prijs niet zoveel uit wil er max 500 aan uitgeven en wil wel beetje vermogen en watergekoeld zowiezo
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Ik heb ooit ergens in een topic van me een verhaal gekregen over NMC en daaruit bleek dat een jaar nmc rijden tog al gouw 3000.- is EXCL. bike..
dus dat lijkt me niet te slim voor je voor je broertje..
Voor 500.- kan je een leuke B1 replica kopen en flink tunen, dan rijdie wel goed mee op wedstrijdjes.. maar NMC moetje echt maar eens flink over nadenken..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

idd zoals Justin al zegt,Er komt veeeel meer bij kijken dan alleen een bike kopen als je nmc's gaat rijden.

Blata b1 rep is in mijn ogen eerder aangeraden dan de 911 rep.

Blata rep is sneller,kwalitatief ook zeer goed.
Er zijn echter wel wat dingetjes die je moet veranderen aan de bike,maar dat is bij de 911 rep. ook zo.

Gr,
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Yamaha YSR50

Bericht door Yamaha YSR50 »

ja k hoor net dat nmc rijden !CENSUUR! duur is dus hij raced maar mooi met zen vrienden ofzo... :P of tegen mij als het hem lukt :P maar kijk nog wel ff welke ik ga kopen
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

tik even bij zoeken: " polini 911 replica" in en je krijgt er alle info over die je wil weten over de polini 911 replica :)
Want een polini rep. is een leuk ding, en toegestaan op nmc
alleen de 911 replica van technoline is toegestaan op nmc, al die anderen niet, maar dat kom je vanzelf wel tegen bij de zoekfunctie
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Justin schreef:Euh, hoe oud is je broertje?
wat heeftie er voor bedoelingen mee?
hoe lang/zwaar isdie...?


Want een polini rep. is een leuk ding, en toegestaan op nmc, maar het blijkt niet geweldig veel PK's te hebben en is erg duur voor die resultaten..
als je broertje gewoon de kartbanen af wil, kan je beter een blata B1 replica ofzo nemen.. is goedkoper, en meer power..

en de polini is een echte minibike
volgens mij valt B1 replica al onder midibike's, net als de Tai-Chi..
Een 6 tands voor tandwiel en een andere uitlaat en hij trekt 10 keer harder dan een b1. De Polini 911 Rep. geeft standaard iets van 2,7 pk. Komt er een andere uitlaat op en tandwiel dan zit je al gouw op de 8 pk.

Ik raad de bike sterk aan. Het is echt een mooi en goed machientje met geen enkel koel probleem of koppelingsprobleem.

Het is en blijft natuurlijk een chineesje dus je zal er wel geld in moeten steken. Het is geen Plug-And-Play ding.

Justin ik begrijp niet wat je bedoelt met de bike is erg duur voor die resultaten ( Meer uitleg A.j.b )

Ik zou het gewoon doen als ik jouw was of je broertje.
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Nicolaas-racing schreef:
Justin schreef:Euh, hoe oud is je broertje?
wat heeftie er voor bedoelingen mee?
hoe lang/zwaar isdie...?


Want een polini rep. is een leuk ding, en toegestaan op nmc, maar het blijkt niet geweldig veel PK's te hebben en is erg duur voor die resultaten..
als je broertje gewoon de kartbanen af wil, kan je beter een blata B1 replica ofzo nemen.. is goedkoper, en meer power..

en de polini is een echte minibike
volgens mij valt B1 replica al onder midibike's, net als de Tai-Chi..
Een 6 tands voor tandwiel en een andere uitlaat en hij trekt 10 keer harder dan een b1. De Polini 911 Rep. geeft standaard iets van 2,7 pk. Komt er een andere uitlaat op en tandwiel dan zit je al gouw op de 8 pk.

Ik raad de bike sterk aan. Het is echt een mooi en goed machientje met geen enkel koel probleem of koppelingsprobleem.

Het is en blijft natuurlijk een chineesje dus je zal er wel geld in moeten steken. Het is geen Plug-And-Play ding.

Justin ik begrijp niet wat je bedoelt met de bike is erg duur voor die resultaten ( Meer uitleg A.j.b )

Ik zou het gewoon doen als ik jouw was of je broertje.
Nou kijk.
(allemaal naar mijn mening)
ik vind, dat als je 400.- voor een bike betaald dat je ook meteen wat moet hebbe..
en met een b1 replica heb je standaar al 6 pk(die er ook echt is) en die is 150.- goedkoper dan een polini replica..die standaar nog minder pk's heeft..

ja uiteindelijk met tunen komt de polini je mischien voorbij.. Maar dan moetje er ook wel een hoop geld instoppen..
en daarom vind ik, dat als je toch geen NMC gaat rijden, en dus geen certificaat nodig heb. Dat je dan een stuk teveel betaald voor een machine die standaard niet super is..
Snapje? Jij zal daar vast anders over denken.. Maargoed, dit is mijn mening
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Replicas worden in sommige winkels ook al voor 300 euro verkocht. Ik zag laatst op het forum een gast die een Polini 911 voor 299,- heb gekocht.

Voor die prijs vind ik de Polini replica wel beter. En je komt op het zelfde neer. Je moet ook onzettend veel geld betalen om die b1 goed te krijgen.

Dat is al helemaal geen Plug-And-Play ding.

Ik wil de B1 niet afkraken want die heeft ook zeker pluspunten en is ook zeker een monster en ook echt mooi.

Ik vind alleen dat als we het over kwaliteit hebben de 911 wel wat beter is.
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Ok, Jij je mening, ik me mening..
late we daar verder maar niet op in gaan..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

ik vind mijn bike sowieso mooier :lol: \:D/
Gesloten