Hij verzuipt na 20 seconden

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Hij verzuipt na 20 seconden

Bericht door Gast »

Ik heb er nu alleen een rocketkey opgezet maar nu als ik hem start loopt ie 20 seconden onrustig en valt dan uit en is dan verzopen aan de bougie te zien. Waar licht dit aan want ik heb al veel nageken en geprobeerd want ik had niks veranderd. A.u.b. help mij!

Alvast bedankt,

Gerben
Yankovich
forum gebruiker
Berichten: 400
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 18:12
Locatie: Nederland

Bericht door Yankovich »

Heya,

Hoe staat je choke nu?

Bij een koude start en een dichte choke mag met het gaspedaal niet teveel gas worden gegeven, omdat de motor anders verzuipt (te veel benzine krijgt), waardoor de bougie nat wordt van de benzine en geen vonk meer geeft.

Misschien moet je naar je Choke kijken..

Hoopt dat je probleem word opgelost.

Yankovich
Ice-Biker

Bericht door Ice-Biker »

stationaire schroef al bekeken? hoger of minder zetten weet ik nie zodat ie minder benzine aanneemt ofzo?? :s dat deed ik ook en lukte wel
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Ik denk dat je rocketkey verkeerd zit.. Daardoor spuit de moter eerder dan dat de bougie vonmkt, Hierdoor kan die nat worden.. En valt hij dus uit..

Rockeykey dus anders om
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gast

Bericht door Gast »

weet cker dat ie goed zit!
Plaats reactie