dolle bouten los draaien

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Rolluf

Bericht door Rolluf »

kijk voor je ketting probleem je hele ketting ook ff naar, er even afleggen en kijken of er kromme schakels in zitten....

Was bij mij het probleem, vooral bij meer gewicht en gas schietie der dan af. Als je achterwiel er weer op gooit onthouden hoeveel slagen je de schroeven van de kettingspanners aandraait zodat hij er niet krom in komt...

In het begin goed strak spannen en smeren die boel en dan inslijten met die hap en probleem is weg
Gebruikersavatar
ferryn
forum gebruiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
Locatie: 3de Doos Rechts
Contacteer:

Bericht door ferryn »

Rolluf schreef:kijk voor je ketting probleem je hele ketting ook ff naar, er even afleggen en kijken of er kromme schakels in zitten....

Was bij mij het probleem, vooral bij meer gewicht en gas schietie der dan af. Als je achterwiel er weer op gooit onthouden hoeveel slagen je de schroeven van de kettingspanners aandraait zodat hij er niet krom in komt...

In het begin goed strak spannen en smeren die boel en dan inslijten met die hap en probleem is weg
oke bedankt maar nu is mijn ketting kapot samen met de tandwiel achter en de kettingbeschermer is bijna van de frame gerukt
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
Plaats reactie