8 Tandswiel voor

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

8 Tandswiel voor

Bericht door Gast »

Ik wil op mijn watergekoelde b1 replica een 8 tands voortandwiel plaatsen. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee.
Hij lijkt mij sterker dan de standaard 6 tands, Het optrekken zal wel iets minder gaan, maar dat hoop ik ook.
Hij zit al veel te snel aan zijn top en hoop dat ie wat geleidelijker gaat trekken.
want heb zelf zo'n bijna 10 pk dus..

Iemand ervaring,

groeten,
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Ik denk dat je beter een ander achtertand wiel kan pakken, en dan zou ik er een van GRC pakken. Die zijn een stuk sterker..

Maar als je wil weten wat je bike loopt met de tandwiel aan passing, kan je kijken op www.minibike.nl en daar kan je je tandwielen en toeren in geven. En dat zie je wat je bike loopt :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Gast

Bericht door Gast »

thnx
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Rij zelf ook met deze bike, en heb als ik indoor rij 6Tands voor en 72 T ands achter , en buiten rij ik 7/ 70of 68 dat gaat ie een stuk verder door. weet wel dat sommige lichte jongens met een originele Blata B1 met 8t rijden maar die bikes hebben gewoon veel vermogen en als je dan ook nog licht bent dan wil dat wel gaan.
Steven
Plaats reactie