Groot probleem!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Ja maar ik wil ff onder die verzendkosten uit! Speedydevil dit heb ik allemaal al lang geprobeerd.
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

speedydevil schreef:je kan ook eens proberen om hem te starten en dan steeds beetje meer gas geven kijken of dit helpt???
nee dat help niet ookal hou je veel of weinig gas hij doet dan naa een antal sec muaaap en uit
Gast

Bericht door Gast »

Klopt heb ik ook!
Gast

Bericht door Gast »

Maar ik heb gehoord dat mensen nadat ze er een dell'orto 14 mm erop hadden gelegd het weer deed. Maar ze hebben alleen kits met een powerfilter erbij maar dat heb ik niet nodig. Heeft of weet iemand een losse dell'orto 14 mm.
Gast

Bericht door Gast »

zooo!!!
Mijndes loopt weer als een tiet!!!
Heb de rocketkey er een keer opnieuw ingezet.
En kben erachter gekomen dat, dat dingetje in het vlotterbakje een beetje krom was. (dat ding die het vlot tegen houd als ie vol is)
1 zoon arm was krom zegmaar.
Hierdoor stroomde het bakje niet helemaal vol....
gr
Gast

Bericht door Gast »

Rocketkey heb ik ook al erin en eruit gehad maar ik zal ff naar het vlotterbakje kijken, bedankt!
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Dat maak ik je al de hele tijd duidelijk :P :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb hem nog een keer geprobeerd alleen nu ik de bougie eruit draaide kwam er allemaal rook uit de cilinder (wat eerst sinds het probleem ook een beetje was) en als ik er aan trok hoorde ik gekras. Dus neem ik aan dat de zuiger en cilinder kapot zijn, klopt dit? En was dit dan het probleem van al die tijd?
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb de cilinder eraf en ik ga zo foto's erop proberen te zetten, maar de zuiger zit wel koolaanslag maar ik zie verder geen krassen in de cilinder of op de zuiger. Licht het dan aan de koolaanslag of misschien de zuigerveertjes of iets anders dat gekras?
Gast

Bericht door Gast »

En misschien is de zuiger zo zwart omdat die niet wordt schoongebrand omdat ie dus telkens maar even loopt.
Gast

Bericht door Gast »

Laatst gewijzigd door Gast op di 20 jun 2006, 21:23, 11 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

fotows doen dus niet
Gast

Bericht door Gast »

Ja ik heb alles geprobeerd uit deze topic:

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... n&start=45

Maar het lukt niet!
Plaats reactie