technigas uitlaat

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

bart111

Bericht door bart111 »

geen probleem :) daar is dit forum toch voor? 8)
Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

ja idd maar merk jij ook dat ie harder rijdt en beter trekt?


Tobias
bart111

Bericht door bart111 »

ik weet niet beter omdat dit mijn 1e bike was :P maar een vriend van mij heeft een standaard chinees en als ik daar op rijd en het gas vol open doe dan kan ik mijn broek omhoog trekken en dan eens kijken naar het km-tellertje en dan zit ie nog niet op de 10 km/h... :P
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

dat licht ook aan de bike hoor hier i de buurt heeft ook iemand een minibike en die is ook standaart en mijne was toen ook nog standaard maar ik was veel sneller weg en ook op top sneller.
maar veel goeds hoor ik niet over de technigas mijn advies koop een ultra high performence uitlaat er was net ook 1 die had de techni gas er op gezet maar ging niet eens harder op top en ik heb uhp uitlaat en mijne gaat nu 65 op auto teller, en daarnaast is de ultra high performence uitlaat ook goedkoper
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

de technigas is tog beter denk ik want daar krijg je bakken meer trekkracht voor en het is net welke chinees je heb de ene trek top maar op top kan je er naast lopen en bij de andere wint een slak nog met een sprintje maar looop keihard
bart111

Bericht door bart111 »

precies de trektracht neemt veel meer toe. daarna kun je nog wat aan je tandwielen doen voor je op of wat je ook wilt hebben... ik heb trouwens een filmpje waarbij je het geluid beter kunt horen! ik post em nog wel...

hier het filmpje: sendai-aikido
Plaats reactie