Wil niet starten
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Wil niet starten
Mijn minibike wil dus sinda vanmorgen niet meer starten. Ik pakte hem uit de schuur, deed het
benzinekraantje open trok aan me trekker. En hij starte na 2 keer trekken. Toen liep ik even weg om hem warm te laten
lopen en om mijn helm+drinken te pakken en toen
viel hij uit. Nou viel hij wle vaker uit als hij stationair liep(komt omdat ik de stationairschroef nog niet had bijgesteld sinds k
m kreeg. Normaal is het dan 2 keer trekken en
gaan maar nu niks. Dus ik nog 5 keer trekken en
daarna maar eens diep fronsen. Toen heb ik het volgende nagekeken (zal het opsommen om een aantal antwoordne uit te sluiten)
-Bougie vonkt
-Vlotterkamer is vol met benzine
-Heeft nog compressie
-Geen warmloper want zuiger glijd prima en geeft geen schraapgeluid
-Met choke geprobeerd
-Zonder choke geprobeerd
-Afwisselend geprobeerd
-Sproeier doorgeblazen
Mijn setup:
Standaard chinese replica met
-Rocket key
-Fiberglass Racemebraam
-Strakke koppelingsveren
-Champion bougiedop
-Nieuwe NGK b4 bougie bij HZ gehaald(woon er vlakbij dus kleine moeite en goed advies)
-Standaard chinees powerfilter(crappy ding zegmaar)
Hoop dat iemand een op idee heeft anders haal ik morgen gewoon me hele carb +spruitstuk er maar uit.
benzinekraantje open trok aan me trekker. En hij starte na 2 keer trekken. Toen liep ik even weg om hem warm te laten
lopen en om mijn helm+drinken te pakken en toen
viel hij uit. Nou viel hij wle vaker uit als hij stationair liep(komt omdat ik de stationairschroef nog niet had bijgesteld sinds k
m kreeg. Normaal is het dan 2 keer trekken en
gaan maar nu niks. Dus ik nog 5 keer trekken en
daarna maar eens diep fronsen. Toen heb ik het volgende nagekeken (zal het opsommen om een aantal antwoordne uit te sluiten)
-Bougie vonkt
-Vlotterkamer is vol met benzine
-Heeft nog compressie
-Geen warmloper want zuiger glijd prima en geeft geen schraapgeluid
-Met choke geprobeerd
-Zonder choke geprobeerd
-Afwisselend geprobeerd
-Sproeier doorgeblazen
Mijn setup:
Standaard chinese replica met
-Rocket key
-Fiberglass Racemebraam
-Strakke koppelingsveren
-Champion bougiedop
-Nieuwe NGK b4 bougie bij HZ gehaald(woon er vlakbij dus kleine moeite en goed advies)
-Standaard chinees powerfilter(crappy ding zegmaar)
Hoop dat iemand een op idee heeft anders haal ik morgen gewoon me hele carb +spruitstuk er maar uit.
Laatst gewijzigd door Minimotorman op ma 10 jul 2006, 20:37, 2 keer totaal gewijzigd.
haha dankje
maar euh, bij helemaal uit zou hij normaal helemaal niet moeten starten denk ik, als je indraait krijgt hij meer benzine, als je uitdraait minder (is bij mij toch zo)
kan het zijn dat je inplaats van rapper te doen draaien hem juist trager doen draaien hebt, probeer hem eens wat meer in te draaien, en kijk eens wat ie doet
maar euh, bij helemaal uit zou hij normaal helemaal niet moeten starten denk ik, als je indraait krijgt hij meer benzine, als je uitdraait minder (is bij mij toch zo)
kan het zijn dat je inplaats van rapper te doen draaien hem juist trager doen draaien hebt, probeer hem eens wat meer in te draaien, en kijk eens wat ie doet