rocketkey

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Divirion

rocketkey

Bericht door Divirion »

hallo.,
kan iemand mij de Voordelen en NAdelen van een rocketkey vertellen.
Het is bedoeld voor een Chinees, 49 cc.
Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

hee,
als je de zoekfunctie gebruikt weet je het zo maar het heeft geen nadeel

Vliegwiel spiebaan voor vroegere ontsteking, betere verbranding en daardoor meer vermogen! Let op: deze is beter en sterker dan vele anderen die worden aangeboden.



Tobias
Gast

nadeel

Bericht door Gast »

Hoi

ik heb gehoort van een man (waar ik altijd mijn minibike spullen weghaal) dat hij er zelf geen goede ervaring me had en dus verkocht hij ze niet meer want hij zij dat de rocketkey kan kapot knappen en dan kun je de moter niet meer aan krijgen, maar ik heb zelf ook een rocketkey maar ik heb er nog geen last van gehad.

Hij rijd er alleen maar harder om :D
Gebruikersavatar
Marvin15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Kan best zijn dat hij een keer kapot gaat, maar dat kan met je orginele spie ook gebeuren...
Wilko

Bericht door Wilko »

Hij zorgt gewoon voor een vervroegde ontsteking, zodat je een betere verbranding hebt, en dus ook meer vermogen.
alexie

Bericht door alexie »

klink als een smoes van die verkoper die hem gewoon niet op voorraad had :^o
ik heb de rocket keys in verschillende bike gemonteerd maar nog nooit is er 1 afgebroken. inmiddels 5 bike,s
maar wat ze hiervoor ook al zeiden, alles kan kapot gaan. :wink:
hij loopt echt beter. :D
gewoon doen dus.
succes
Minimotorman

Bericht door Minimotorman »

Dacht ook dat ze niet stuk konden. Maaar....Mijne is dus wel afgebroken dus het kan wel degelijk gebeuren. Maar het vervangen van een afgebroken spie is voor een beetje handige knutselaar ongeveer 15 min knutselen en dat is inclusief een het drogen van de locktite dus ik zou zeggen geen nadelen maar als hij niet start wel ff checken. (scheelt je een hoop zoekwerk weet ik uit ervaring)


Edit: Typfout
Plaats reactie