project 911 replica en sendai ninjo

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Eyenox
forum gebruiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 19:09

Bericht door Eyenox »

k, zal even kijken. En je kan best plat hoor kijk maar. http://video.google.nl/videoplay?docid= ... q=minibike
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

eyenox als je van plan bent om een mini scooter te kopen zou ik voor de polini scooterino gaan want dat heb je pas kwaliteit
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Eyenox schreef:k, zal even kijken. En je kan best plat hoor kijk maar. http://video.google.nl/videoplay?docid= ... q=minibike
die heeft volgens mij de uitlaat totaal anders :wink:
Gebruikersavatar
Eyenox
forum gebruiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 19:09

Bericht door Eyenox »

Zal nog even kijken. Ontopic weer :P .
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

die heeft volgens mij de uitlaat totaal anders
ja inderdaad bij de Sendai zit de uitlaat dus aan de zijkant en bij de polini scooterino gewoon onder het kontje.

en een leuke tuning voor de polini 911 replica :)
alleen in ben benieuwd hoe die uitlaat eruit ziet...
GRC RR
www.johanracing.webs.com
vivala-dorst

Bericht door vivala-dorst »

eey http://www.miniracers.be verkoopt ook van die mini scooters
(als de link niet mag haal hem dan maar lekker zelf weg :D )
Yamaha YSR50

Bericht door Yamaha YSR50 »

@kleine duivel: dat verzekeringsplaatje was die van 2005 van die blauwe ''midi'' vondt me broertje leuk om erop te zetten

@eyenox: accu heb ik er zelf in gezet is een scooteraccu 12V 4Ah 1x in de zoveel tijd ff opladen met een autoacculader

gekocht bij *geen sponsor* voor 210 euro met verzendkosten enzo alleen scooter was 170

@rodericky14: vaartje.... zit er wel in wou toen de tijd een bigbore opdoen enzo gewoon tot de max maarja me broertje wilt dat niet hij gaat snel zat en hij rijd amper en mog ook nie van me ouders harder laten gaan

en ik heb geen scooterino gehaald omdat, een maatje van me andere broertje kwam ermee en me kleinste broertje ging ff rijden... vondt het er zo leuk uitzien dat ik er gelijk maar 1 besteld had en moet natuurlijk wel leuk blijven heb namelijk alles voor en van die 3 betaald gewoon zomaar of als cadeau

@johan911 rep. ja is wel een leuke tuning :) gaat echt als een gek maar wat wil je precies weten van die uitlaat ik stuur je anders wel PB met mijn msn wil ook wel beetje !CENCUUR! over de 911 ;) mischien dat ik dan nog dingen te weten kom zal vast wel :)
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

dat je een terugloop uitlaat hebt gemaakt.. Is het dan de orginele uitlaat die je hebt gebruikt?
GRC RR
www.johanracing.webs.com
race-chinees-17

Bericht door race-chinees-17 »

gave bike's wous
Plaats reactie