minicrosser vraag

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

minicrosser vraag

Bericht door Gast »

hej

ik krijg dus een minibike. een crossertje. het is zon chinees ding. maar ik krijg hem dus daar zeg ik geen nee tegen . maar wat kan ik het best meteen vervangen zodat hij wel van goed kwaliteit word? en kom niet met van die domme dingen door te zeggen alles :wink: .

groeten
Gast

Bericht door Gast »

kijk eers even of allen schroefjes vast zitten vordat je gaat rijden als je kan lassen verstevig dan het frame of laat het doen. laat hem even stationar lopen of je gaat heb heel rustig inrijden dat heb ik ook alemaal gedaan !
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

hoi, ik heb ook een minicrosser (chinees)
voor te beginnen heb ik mijn cilinder vervangen naar 70cc maareuh, das nie noodzakelijk

je kan je koppeling vervangen....
uitlaat
carburateur
en zet er ook een powerfilter op, want die standaartfiltertjes zijn niets waard in de aarde :lol:


p.s.: als je gedaan hebt met crossen en je houd je standaart filter toch, dan zal je hem iedere keer na het crossen moeten uitkuisen, ook iedere keer je ketting eerst schoonmaken en dan insmeren, maakt niet uit wat voor ketting je hebt

succes :wink:
hondaxtreme

Re: minicrosser vraag

Bericht door hondaxtreme »

driver 1 schreef:hej

ik krijg dus een minibike. een crossertje. het is zon chinees ding. maar ik krijg hem dus daar zeg ik geen nee tegen . maar wat kan ik het best meteen vervangen zodat hij wel van goed kwaliteit word? en kom niet met van die domme dingen door te zeggen alles :wink: .

groeten
vervang de bike op het blok naa :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

@Jordy Rossi: was idd al van plan het frame te verstevigen. en opnieuw te spuiten is nu oranje kappen en wil het frame en de velgen dan zwart spuiten lijkt me een masterlijk combo

@$*_pocketbiker_*$: bedankt voor je tip maar wil er voorlopig niet echt heel veel geld aan uitgeven maar meschien op later termijn

@ hondaxtreme: badankt voor de nutteloze tip :wink:
Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

driver 1 schreef:@Jordy Rossi: was idd al van plan het frame te verstevigen. en opnieuw te spuiten is nu oranje kappen en wil het frame en de velgen dan zwart spuiten lijkt me een masterlijk combo

@$*_pocketbiker_*$: bedankt voor je tip maar wil er voorlopig niet echt heel veel geld aan uitgeven maar meschien op later termijn

@ hondaxtreme: badankt voor de nutteloze tip :wink:
je zou mss met de kleine dingen kunne beginne? want alle kleine beetjes helpen. dus rocketkey membraam lichtvliegwiel enzo

Tobias
the karper

Bericht door the karper »

alles :roll:
Plaats reactie