bami blok zit vast

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

maar hij start wel ?
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Soms, als ik vol gas heef en als ik dan trek start hij wel, maar zodra ik het gas loslaat valt hij meteen weer uit. :?
Word een beetje met de stationairschroef spelen denk ik :)
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

of je heb teveel geschuurd dat ie geen compressie meer heeft maar lijk me sterk als je met korrel 600 schuurt
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Ik heb niet geschuurt, me cilinder was in orde :wink:
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Ja speel ff met die stationair schroef gewoon helemaal indraaien :twisted: :twisted: 8) :o
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Xtreme schreef:Ik heb niet geschuurt, me cilinder was in orde :wink:
Hooo wie zit hier mijn berichten te editten?
Ik had er nog achter geplaatst; 'ik zal wel met mijn stationearschroef moeten spelen'. :? beetje vaaag
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Klote ding start nog niet, carb enz.. zijn allemaal in orde dus daar ligt het niet aan. Ik kan ook gewoon aan de trekstarter trekken weer (geen idee waarom het eerst niet kon). Het enige wat ik nog zou kunnen proberen is een nieuwe bougi. Dus deze ga ik morgen even halen bij multbike.
Als ie het dan niet doet, weet ik het ook niet meer :cry:
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Sproeier los getrild ofzo
vivala-dorst

Bericht door vivala-dorst »

ik weet niet zekker mss is wel een domme opmerking maar als je sproeier is los getrilt kan ie tog nie starten en dan gasgevenen dat ie dan pas uit valt lijkt mijn maar weet niet zekker verbeterme maar als ik fout zit :oops:
Xtreme

Bericht door Xtreme »

sproeier zit vast :wink:
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Ik had dat gister wl kon ook alleen maar met vol gas starten en zodra ik het los laat viel hij uit bij mij was de sproier eruit
getrild
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Hmm ik zal eens voor de zekerheid kijken, maar eigenlijk weet ik 100% zeker dat ie vast zit.
speedydevil

Bericht door speedydevil »

mm ik denk gewoon dT DAT KLOTE DING ZIJN BESTE TIJD HEEFT GEHAD
Xtreme

Bericht door Xtreme »

speedydevil schreef:mm ik denk gewoon dT DAT KLOTE DING ZIJN BESTE TIJD HEEFT GEHAD
Haha, na 1 keertje rijden? Heb maar 5 uurtjes ofzo gereden op dat ding.
Alles is eigenlijk nog nieuw :wink:
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Heb Ff gekeken en zoals ik al zei zit mijn sproeier gewoon helemaal goed erin gedraait. Hij starte wel weer een paar keer als ik gas gaf, maar als ik het los liet dan viel het gas ook weer uit en als ik gas bleef geven dan vloog mijn ketting eraf.
Plaats reactie