17,5 mm op chinees

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Thijs van Rooy

17,5 mm op chinees

Bericht door Thijs van Rooy »

ik heb een 17,5 mm op mijn chineesje gezet ( 49 cc)

nu heb ik het probleem dat als ik hem aantrek, dat ie gelijk volgas gaat.

de gasschuif zit wel goed, maar hij staat wel half open als je het filter eraf haalt en in de carb kijkt. dit hoort toch niet of wel?

ik wil snel weer rijden maar dat gaat en beetje moeilijk als ie steeds door blijft gassen :roll: ...


zou het kunnen dat de gaskabel te kort is voor de 17,5mm? ik had al echt veeeel moeite om mijn gaskabel 'in' me gasschuif te zetten namelijk...

wie heeft er nog meer een 17,5 mm op zijn chineesje en kan mij misschien helpen?
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

heb je hem extreem stationair nu?


kortom: stationair schroef proberen, anders misschien wel wat met die gaskabel?....
MuK

Bericht door MuK »

toen ik bij mn GRC van een 14mm naar een 17.5mm ging had ik ook een te korte gaskabel.

dus even naar de brommer/fiets handel en een universele gaskabel halen en die pasmaken voor op je mini.

*MuK
Falco

Bericht door Falco »

als je moeite heb om je gasschuif erin de draaien zit ie tog echt omgekeerd
Thijs van Rooy

Bericht door Thijs van Rooy »

nee het was toch een te korte gaskabel

ik had nog een universele liggen dus die heb ik op maat geknipt en erin gedaan. nu loopt ie mooi stationair 8) :o

ik heb alleen nog geen nippeltje om de kabel aan mijn gashendel vast te zetten. die moet ik dus nog kopen... helaas is de lokale brommerboer op vakantie :( dus ik kan daar geen nippeltje halen.

iemand een idee waar ik een nippeltje kan krijgen voor me gashendel? :roll:

thanx.
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Had hetzelfde probleem met de te korte gaskabel, heb gewoon met de dremel een stuk van mijn bocht (daar waar hij de carb ingaat) afgezaagd en past perfect nu.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Plaats reactie