vonk

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
karsten
forum gebruiker
Berichten: 293
Lid geworden op: za 22 jul 2006, 12:26
Locatie: zoetermeer

vonk

Bericht door karsten »

hallo,

als ik mijn ngk kabel + bougiedop + ngk race bougie aansluit is de vonk veel kleiner als dat ik de standaard kabel + dop + bougie aansluit, hoort dit?
Gebruikersavatar
ferryn
forum gebruiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
Locatie: 3de Doos Rechts
Contacteer:

Bericht door ferryn »

maakt volgens mij niets uit,
zolang hij maar vonkt is het goed :wink:
want hij heeft ontsteking nodig
verbeter me als het fout is :D
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
minibikepower

Bericht door minibikepower »

ferryn schreef:maakt volgens mij niets uit,
zolang hij maar vonkt is het goed :wink:
want hij heeft ontsteking nodig
verbeter me als het fout is :D
ja aleen moet hij wel een sterke blauwe vonk hebben
dirtbike-rijstkoker

Bericht door dirtbike-rijstkoker »

minibikepower schreef:
ferryn schreef:maakt volgens mij niets uit,
zolang hij maar vonkt is het goed :wink:
want hij heeft ontsteking nodig
verbeter me als het fout is :D
ja aleen moet hij wel een sterke blauwe vonk hebben
Uhmmzz.. Ik weet niet of ik het fout hebt maar hij hoeft niet blauw ofzo te zijn de afstand moet gewoon goed zijn zodat tie goed ontsteekt en goed blijft lopen! Dus je moet de afstand gewoon precies instellen dan komt het wel goed!
minibikepower

Bericht door minibikepower »

dirtbike-rijstkoker schreef:
minibikepower schreef:
ferryn schreef:maakt volgens mij niets uit,
zolang hij maar vonkt is het goed :wink:
want hij heeft ontsteking nodig
verbeter me als het fout is :D
ja aleen moet hij wel een sterke blauwe vonk hebben
Uhmmzz.. Ik weet niet of ik het fout hebt maar hij hoeft niet blauw ofzo te zijn de afstand moet gewoon goed zijn zodat tie goed ontsteekt en goed blijft lopen! Dus je moet de afstand gewoon precies instellen dan komt het wel goed!
dan heb je het wel verkeerd denk ik :P het moet een blauwe vonk zijn ..het moet niet zomaar ff een vonkje zijn wan als je ontsteking verkeerd zou staan vonkt ie ook wel aleen dan of heel klein vonkje of een oranje-gelige kleur en dat is niet goed
karsten
forum gebruiker
Berichten: 293
Lid geworden op: za 22 jul 2006, 12:26
Locatie: zoetermeer

Bericht door karsten »

minibikepower schreef:
dirtbike-rijstkoker schreef:
minibikepower schreef: ja aleen moet hij wel een sterke blauwe vonk hebben
Uhmmzz.. Ik weet niet of ik het fout hebt maar hij hoeft niet blauw ofzo te zijn de afstand moet gewoon goed zijn zodat tie goed ontsteekt en goed blijft lopen! Dus je moet de afstand gewoon precies instellen dan komt het wel goed!
dan heb je het wel verkeerd denk ik :P het moet een blauwe vonk zijn ..het moet niet zomaar ff een vonkje zijn wan als je ontsteking verkeerd zou staan vonkt ie ook wel aleen dan of heel klein vonkje of een oranje-gelige kleur en dat is niet goed
met beide bougies vonkt ie, alleen met de chinese bougie vonkt ie goed een blauwe vonk maar met de ngk zooi vonkt ie heel klein en dan wit/blauw
minibikepower

Bericht door minibikepower »

karsten schreef:
minibikepower schreef:
dirtbike-rijstkoker schreef: Uhmmzz.. Ik weet niet of ik het fout hebt maar hij hoeft niet blauw ofzo te zijn de afstand moet gewoon goed zijn zodat tie goed ontsteekt en goed blijft lopen! Dus je moet de afstand gewoon precies instellen dan komt het wel goed!
dan heb je het wel verkeerd denk ik :P het moet een blauwe vonk zijn ..het moet niet zomaar ff een vonkje zijn wan als je ontsteking verkeerd zou staan vonkt ie ook wel aleen dan of heel klein vonkje of een oranje-gelige kleur en dat is niet goed
met beide bougies vonkt ie, alleen met de chinese bougie vonkt ie goed een blauwe vonk maar met de ngk zooi vonkt ie heel klein en dan wit/blauw
ik zou zeggen probeer het als hij goed loopt is er niks aan de hand tog heb je het cilinder al binnen :P
dirtbike-rijstkoker

Bericht door dirtbike-rijstkoker »

minibikepower schreef:
karsten schreef:
minibikepower schreef:dan heb je het wel verkeerd denk ik :P het moet een blauwe vonk zijn ..het moet niet zomaar ff een vonkje zijn wan als je ontsteking verkeerd zou staan vonkt ie ook wel aleen dan of heel klein vonkje of een oranje-gelige kleur en dat is niet goed
met beide bougies vonkt ie, alleen met de chinese bougie vonkt ie goed een blauwe vonk maar met de ngk zooi vonkt ie heel klein en dan wit/blauw
ik zou zeggen probeer het als hij goed loopt is er niks aan de hand tog heb je het cilinder al binnen :P

Wat maakt het nou uit of hij nou geel zwart blauw geel groen rood oranje of paars is als hij maar goed start en goed loopt!
minibikepower

Bericht door minibikepower »

dirtbike-rijstkoker schreef:
minibikepower schreef:
karsten schreef: met beide bougies vonkt ie, alleen met de chinese bougie vonkt ie goed een blauwe vonk maar met de ngk zooi vonkt ie heel klein en dan wit/blauw
ik zou zeggen probeer het als hij goed loopt is er niks aan de hand tog heb je het cilinder al binnen :P

Wat maakt het nou uit of hij nou geel zwart blauw geel groen rood oranje of paars is als hij maar goed start en goed loopt!
dat maakt wel degelijk uit;)
dirtbike-rijstkoker

Bericht door dirtbike-rijstkoker »

minibikepower schreef:
dirtbike-rijstkoker schreef:
minibikepower schreef:ik zou zeggen probeer het als hij goed loopt is er niks aan de hand tog heb je het cilinder al binnen :P

Wat maakt het nou uit of hij nou geel zwart blauw geel groen rood oranje of paars is als hij maar goed start en goed loopt!
dat maakt wel degelijk uit;)
Als de bike gewoon goed loopt is er toch niks aan de hand :?
Gebruikersavatar
minibike 4 live
forum gebruiker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 21:16
Locatie: In De schuur
Contacteer:

Bericht door minibike 4 live »

maar al heb je geen blaauwe vonk loopt ie niet goed :lol:
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
Plaats reactie