Technigas op V-racer?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Christafari

Technigas op V-racer?

Bericht door Christafari »

Past n Technigas GP1 op n V-racer luchtgekoeld? Iemand weleens gezien of ervaring mee?
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Denk dat het wel past als hetb gewoon zo'n 49cctje is
Christafari

Bericht door Christafari »

Het probleem is in dit geval het frame dat in de weg zit.
speedydevil

Bericht door speedydevil »

dan pas jet toch een beetje aan hoe loopt de originele uitlaat dan

FOTO mischein
karsten
forum gebruiker
Berichten: 293
Lid geworden op: za 22 jul 2006, 12:26
Locatie: zoetermeer

Bericht door karsten »

speedydevil schreef:dan pas jet toch een beetje aan hoe loopt de originele uitlaat dan

FOTO mischein
dat is dus het probleem, we hebben er vanmiddag met z'n 2en naar gekeken, hij had een ultra high performance uitlaat maar ik zou al plaatjes van het frame moeten gaan slijpen en 5 cm naar voren vast lassen wil ik hem een BEETJE passend krijgen, en dan nog zit ie onder spanning bij de bocht. dus das geen optie, vandaar dat ie vraagt of iemand ervaring met een technigas gp1 heeft op een v-racer.
aanpassen kan altijd nog.
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Maak eens een foto mischein dat dan meer mensen kunnen zien of het kan
Gast

Bericht door Gast »

ik denk dat het moeilijk gaat worden want een ultrahigh uitlaat past ook niet en een dellorto 14 mm ook niet dus ik denk dat een technigass ook niet past waarom zijn er geen onderdelen voor die gemaakt eigenlijk?? ben gisteravond de heletijd bezig geweest
:cry: :?
Christafari

Bericht door Christafari »

Hoe bedoel je? Je bent de hele avond bezig geweest met onderdelen die niet pasten? Ben ik niet de enige die een middag weggegooid heeft :lol: Oh nee, mn Rocket-key zit er wel in.
Ga straks bij n bedrijf langs met mn bike, en proberen daar te passen of die technigas erop kan. Zo ja, dan ben ik verplicht de technigas te nemen omdat er geen andere past. Vervelend! :wink: :P
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Ja maar de technigas is wel een van de beste anders laat je jeje frame toch een beetje verlassen
Gast

Bericht door Gast »

ja ben bijna de hele avond bezig geweest er is te weinig ruimte dus het schiet niet op

JR
Christafari

Bericht door Christafari »

speedydevil schreef:Ja maar de technigas is wel een van de beste anders laat je jeje frame toch een beetje verlassen
Een beetje? Dat frame moet echt compleet anders, plus dat de bevestiging van mn zitje dan pleite is. Maar als ik de technigas zie, lijkt het erop dat ie gaat passen.

@ Jordy, jij hebt toch een watergekoelde? Daar past een stuk meer op, toch?
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Ja daar passen andere dingen onder ja maar das ook een heel ander principe
Gast

Bericht door Gast »

Christafari schreef:
speedydevil schreef:Ja maar de technigas is wel een van de beste anders laat je jeje frame toch een beetje verlassen
Een beetje? Dat frame moet echt compleet anders, plus dat de bevestiging van mn zitje dan pleite is. Maar als ik de technigas zie, lijkt het erop dat ie gaat passen.

@ Jordy, jij hebt toch een watergekoelde? Daar past een stuk meer op, toch?

ik had nog een v-racer extreme frame liggen :P
Christafari

Bericht door Christafari »

Nou, ik heb n verrassing; Een technigas past ook niet op n V-racer :(
speedydevil

Bericht door speedydevil »

wtf ischein past een uitlavan ABTuning
Plaats reactie