teveel lawaai

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Jelmah

teveel lawaai

Bericht door Jelmah »

mn minibike maakt heel veel geluid...
nou had ik geleze dat je met demping materiaal ofzo het wat minder kan make, of gaatjes bore? :? kan iemand dat even uitlegge?? wat voor dempings materiaal je moet hebben en waar de gaatjes moeten??
vivala-dorst

Bericht door vivala-dorst »

je moet demper spul in je demper doen alleen niet elke chinese minibike uitlaat kan je de demper open maken zonder dat je hem moet lassen om hem weer dicht te maken. dat heb ik nu ook dam naar wa lawaai en een keer een nieuwe uitlaat kopen. en da gaatjes boren heb ik nog nooit gehoort het lijkt mijn dat ie dan alleen maar meer lawaai maakt maar verbeter me als ik het fout zeg
Jelmah

Bericht door Jelmah »

maar wat voor spul is dat dan?? dat dempingspul? en waar kan ik het krijgen
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Dat is demperwol en dat kan je krijgen bij je lokale brommerboer je kan er ook staalwol in doen heeft hetzelfde effect
Jelmah

Bericht door Jelmah »

dus gewoon de demperkap dr af hale en dan demper of staalwol dr in doen??
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Ja de demper eraf hallen dan zie je zo'n staafje zitten met allemaal gaatjes daar boor je er nog een paar bij de staalwol of demperwol erbij doen en dan weer demper erop
The Dutch-Racer

Bericht door The Dutch-Racer »

en voor de dudelijkheid geen dempingwol in dat staaf je doen!!!! 8)
marijnoo

Bericht door marijnoo »

The Dutch-Racer schreef:en voor de dudelijkheid geen dempingwol in dat staaf je doen!!!! 8)
Lol, is het wel binnen no time stil...heel stil. ;) Ik heb het ook gehaald bij een motorzaak en het helpt niet echt moet ik zeggen. :roll: Er zaten al genoeg gaatjes in de uitlaat, dus dat heb ik niet hoeven doen. Hij klinkt stationair wel wat leuker, met een wat zwaardere brom, meer als een oud brommertje, maar als ik rijd is het nog altijd klereherrie. :x
Gebruikersavatar
ferryn
forum gebruiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
Locatie: 3de Doos Rechts
Contacteer:

Bericht door ferryn »

je kunt ook andere dempers kopen :wink:
of hele uitlaat :?
dat lijkt mij nog het beste, daar dan demperwol inproppen
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
Gast

Bericht door Gast »

heb m'n demper volgepropt meet steenwol, stuk stiller nu.
Gebruikersavatar
PENFAST
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: ma 05 jun 2006, 19:53
Locatie: wassenaar

Bericht door PENFAST »

ik zou een andere uitlaat kopen bijv. een technigas die vrij stil en je bike gaar weer harder :lol: (als portomone het toelaat)
GRC RR: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=296852#296852
Jelmah

Bericht door Jelmah »

tsjah maar heb n chineesje dus dan worde bijna de onderdelen waardevoller dan de bike zelf :?
Plaats reactie