me blok raakt de hele tijd over verhit

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

D_shooter

Bericht door D_shooter »

mijn chineesje en me tai chi kunne allerbij genoeg op top rijden maar soms krijgt me chineesje het er toch wel warm van

eerst werd hij steeds kokend toen vlotter goed schoon gemaakt en carb nagekeken toen ging het stuk beter
Gebruikersavatar
dj fabrice
forum gebruiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 17 aug 2006, 17:55
Locatie: beek (LB)

Bericht door dj fabrice »

ok dan, jah ik ben van plan om er ook nog een nieuwe carb. op te zetten, daarbij de vraag welke t beste is dan? misschien heb ik dan sowieso al minder problemen ermee :roll:
magoed bedankt voor jullie adviesen en ik denk dat dit topic wel gesloten kan worden dan eh :P
groeten Fabrice
39CC Tai Chi: Malossi E13,
Zocchi Demper+Membranen, 17.5mm dell'orto
D_shooter

Bericht door D_shooter »

dj fabrice schreef:ok dan, jah ik ben van plan om er ook nog een nieuwe carb. op te zetten, daarbij de vraag welke t beste is dan? misschien heb ik dan sowieso al minder problemen ermee :roll:
magoed bedankt voor jullie adviesen en ik denk dat dit topic wel gesloten kan worden dan eh :P
groeten Fabrice
zelf geen ervaring maar de butterfly schijnt wel goed te zijn en imitatie delorto iets minder maar is makkenlijker af te stellen als onervarene zou ik voor de imitatie gaan heb je verstand voor de butterfly

(heb zelf 3 imitaties 14 mm doen het allen perfect)

Mvg Patrick
Gast

Bericht door Gast »

D_shooter

Bericht door D_shooter »

dnabbor schreef:http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13305
lees dit voor je wat koopt
dat is jah hoe leg je dat uit

ik heb er nooit problemen me behalve 1 keer kapotte vlotter
maar das toeval
Plaats reactie