help ff!!!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

help ff!!!!

Bericht door Gast »

is er iemand op dit forum die uit amstelveen komt en er is hier een industrie terein kan ik daar gewoon op zondag rijkden en er zijn parkeerplaatsen mag ik daar rijden??????
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

jij mag toch geen bike van je ouders
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: help ff!!!!

Bericht door kleine_duivel »

mini bik freak schreef:is er iemand op dit forum die uit amstelveen komt en er is hier een industrie terein kan ik daar gewoon op zondag rijkden en er zijn parkeerplaatsen mag ik daar rijden??????
je mag NIET zomaar op industrie gebied rijden
je mag NIET zomaar op een parkeerplaats rijden
je mag NIET bij een bedrijf rijden zonder toestemming, ofbij een bedrijf dat het terrein niet AFGESLOTEN HEEFT MET EEN HEK OFZO!!


je mag WEL op een (helemaal 100 procent) afgesloten privé terrein, dus ook het terrein van een bedrijf dat helemaal is afgesloten

je mag WEL op bepaalde tijden je lekker uitleven op een kartbaan, wel tegen betaling ( ongeveer 20 euro voor 4 uren ofzo)


en ohja: je mag NIET OVER STRAATRIJDEN BEGINNEN :lol:

dus je moet naar een bedrijf zoeken met helemaal afgesloten terrein, en daar toestemming vragen, op op kartbanen gaan rijden (zie agenda sectie van het forum)

groeten, Tim :wink:
Ice-Biker

Re: help ff!!!!

Bericht door Ice-Biker »

wij rijden op een industrie gebied maar hebben toestemming van de eigenaar plus overal waar mensen inkunne komen hangt er zo een lint van de gemeente :d :lol:
dus is afgesloten en hebben toestemming van de politie ...

er is geen sprake van geluidsoverlast we hebben afgesproken van 10 uur tot maximum 15.00 uur ...
het is volledig in een industrie gebied :)


dus @ topicstarter gewoon toestemming vragen :)
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: help ff!!!!

Bericht door kleine_duivel »

Ice-Biker schreef:wij rijden op een industrie gebied maar hebben toestemming van de eigenaar plus overal waar mensen inkunne komen hangt er zo een lint van de gemeente :d :lol:
dus is afgesloten en hebben toestemming van de politie ...

er is geen sprake van geluidsoverlast we hebben afgesproken van 10 uur tot maximum 15.00 uur ...
het is volledig in een industrie gebied :)


dus @ topicstarter gewoon toestemming vragen :)
zoooo dat heb je goed geregeld! :wink:
Plaats reactie