me mini scooter start niet meer

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
mc yassin
forum gebruiker
Berichten: 239
Lid geworden op: zo 27 aug 2006, 00:26
Locatie: zaandam
Contacteer:

me mini scooter start niet meer

Bericht door mc yassin »

toen ik me minibike had gekocht reed hij perfect en op de 2e dag ook
maar toen brak de rechter kant van me stuur dus die stomme chinese hadden er maar een hegie op gezet,maar me vader had het er weer opgelast en zit nu weeer stevig vast en ik kon weer gaan rijen.
een week later ging ik weer rijen en ik stopte ff ik liet hem afkoelen.
later wou ik hem starten en het lukte niet dus ik d8 hij is verzopen.
maar het bleek dus dat er een knik in mijn benzine slangetje zat en daardoor er geen olie door kwam,nou ik heb er dus een nieuw slang op gezet en er komt benzine door,en toen wou ik me minibike starte en ging opeens me trekstarter kapot de probleem is met de trekstarter dat als je een paar keer trekt dat ie niet meer terug draait maar blijft vast hangen
en ik moest dus steeds met een schroeve draaier het terug draaien.
en toen start me moter opeens,ik was toen blij ik d8 dat ik weer kan rijden dus ik stapte op me minibike en reed ff de straat in en hij viel langzaam uit en hij kon toen niet meer gestart worden.

dus wie weet wat de probleem is dus alsjeblieft help me.
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

1 topic is genoeg hoor
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

al eens geprobeerd om je carburator uit te kuisen, anders zou de zoekfunctie een goede oplossing zijn voor uw probleem :roll: :wink:
Plaats reactie