V-Power, BP Ultimate mag dat?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
V-Power, BP Ultimate mag dat?
Ik vroeg me dus af, 100octaan? dat is toch beter dan 95 he? wat kan er gebeuren als ik 100Octaan tank? Dus V-Power van shell? Dan zou hij toch sneller moeten rijden? en optrekken? of verkloot ik zo de blok?
- steef1
- forum gebruiker
- Berichten: 1526
- Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
- Locatie: Maastricht. pole position
Ik denk in het begin dat het motortje even moet wennen dat had een vriend van mij ook maar dan met de auto hij heeft 2 a 3 maanden daarmee gereden daarna is hij weer terug op 95 gegaan maar in het begin deed de auto een beetje vaag daarna wel weer gewoon als normaal. En toen hij er 95 in gooide reed de auto zelfs iets beter vond hij.
YZ250F
v-power niet in een 2takt doen!!!! vreet de keringen weg.
ik spreek uit ervaring met mijn kart het komt omdat de nederlandse shell v-power een weekmaker erin heeft zitten bij 4takt is dit geen probleem bij 2takt wel. bp-ultimate is nog erger als je aan de grens woont koop je duitste v-power die is 100 octaan met geen weekmaker
ik spreek uit ervaring met mijn kart het komt omdat de nederlandse shell v-power een weekmaker erin heeft zitten bij 4takt is dit geen probleem bij 2takt wel. bp-ultimate is nog erger als je aan de grens woont koop je duitste v-power die is 100 octaan met geen weekmaker
Ik woon aan de grens maar mag er sinds 2 dagen niet meer over kben betrapt met de Minibike 60 rijden over de openbare weghondaxtreme schreef:v-power niet in een 2takt doen!!!! vreet de keringen weg.
ik spreek uit ervaring met mijn kart het komt omdat de nederlandse shell v-power een weekmaker erin heeft zitten bij 4takt is dit geen probleem bij 2takt wel. bp-ultimate is nog erger als je aan de grens woont koop je duitste v-power die is 100 octaan met geen weekmaker
Maar wat kan er gebeuren als ik de 100octaan Duitse V-Power tank? Gaat hij dan sneller?? Bij ons auto hebben we echt veel verschil gemerkt en bij mijn oude scooter (Puch Zip) reed ie ook sneller Maar ik durf het niet in de Pocketbike te tanken,, ivm. smering en hitte
door benzine worden keeringen juist hard (voel maar eens aan je benzineslang ) dus zou een weekmaker juist positief werkenhondaxtreme schreef:v-power niet in een 2takt doen!!!! vreet de keringen weg.
ik spreek uit ervaring met mijn kart het komt omdat de nederlandse shell v-power een weekmaker erin heeft zitten bij 4takt is dit geen probleem bij 2takt wel. bp-ultimate is nog erger als je aan de grens woont koop je duitste v-power die is 100 octaan met geen weekmaker
rij er zelf ook mee maar niet voor het octaan getal maar omdat
het schoner verbrand.
nadeel is dat je de bougie slechter kan aflezen.
klop helemaal.Neluhz schreef:nee, brandstof met een hoger octaangetal heeft alleen een hogere klopvastheid, dat wil zeggen dat je brandstof minder snel uit zichzelf ontbrand als gevolg van een te hoge compressie.
alleen als je de compressieverhouding opschroeft kun je echt sneller gaan door het gebruik van v-power.
ik heb zelf de keringen van mijn kart gezien door v-power ik schrok me dood. zonder v-power zagen ze er 10000x beter uit en eeen kering vergelijken met benzineslangmille schreef:door benzine worden keeringen juist hard (voel maar eens aan je benzineslang ) dus zou een weekmaker juist positief werkenhondaxtreme schreef:v-power niet in een 2takt doen!!!! vreet de keringen weg.
ik spreek uit ervaring met mijn kart het komt omdat de nederlandse shell v-power een weekmaker erin heeft zitten bij 4takt is dit geen probleem bij 2takt wel. bp-ultimate is nog erger als je aan de grens woont koop je duitste v-power die is 100 octaan met geen weekmaker
rij er zelf ook mee maar niet voor het octaan getal maar omdat
het schoner verbrand.
nadeel is dat je de bougie slechter kan aflezen.
worden allebij van rubber gemaakt en heb vaak van dit soort verhalen gehoord dat het alles opvreet maar tot nu toe kan heb ik deze problemen nog niet gehad en ook nog niet gezien.hondaxtreme schreef:ik heb zelf de keringen van mijn kart gezien door v-power ik schrok me dood. zonder v-power zagen ze er 10000x beter uit en eeen kering vergelijken met benzineslangmille schreef:door benzine worden keeringen juist hard (voel maar eens aan je benzineslang ) dus zou een weekmaker juist positief werkenhondaxtreme schreef:v-power niet in een 2takt doen!!!! vreet de keringen weg.
ik spreek uit ervaring met mijn kart het komt omdat de nederlandse shell v-power een weekmaker erin heeft zitten bij 4takt is dit geen probleem bij 2takt wel. bp-ultimate is nog erger als je aan de grens woont koop je duitste v-power die is 100 octaan met geen weekmaker
rij er zelf ook mee maar niet voor het octaan getal maar omdat
het schoner verbrand.
nadeel is dat je de bougie slechter kan aflezen.
en ik kan je vertellen dat er heel veel mensen er mee rijden in de nk en bk minibike.
maar wie weet reageert het wel op bepaalde mengolie,s