Minicrosser verhogen.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

whahahahhaa skkl ge wit toch zelf ook wel dat het niet goed is om suiker in je tank te gooie haha echt grappig als je van dit topic niks weet en dan een xtje doorleest:D

Halleej
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Zo ik heb wel wat gemist zie ik wel weer. Nadat ik bij mijn dokter heb geinformeerd of ik tot de risicogroep behoor die zich "dood kan lachen" en volgens intensief testen gezond ben verklaard en werd mij dit topic aangeraden.

Helaas ben ik weer net te laat om de beste heer *blata* aan te raden zijn geld volgende keer te besteden aan condooms voor z'n ouders zodat zij zich voor een nieuwe fout behoeden.
Toch kan ik nog hartelijk lachen zijn reacties en op m'n knieen gaan voor degene die hem dit heeft aangeraden. Vermoedelijk heeft de persoon in kwestie nog steeds tranen in z'n ogen van het lachen.

Overigens vind ik het nogal wat dat z'n ouders meteen maar voorstellen het zaakje weg te gooien. Ik kan me niet voorstellen dat z'n vader (of moeder) niet weet dat het met een beetje doorspoelen weer allemaal goed loopt, maar jah als je zo'n zoon voortbrengt... eh excuses.

Maar goed aangezien iedereen mij vast buitengewoon veel gemist heeft zal ik eens kijken of ik hier nog een nuttige bijdrage kan leveren aan het forum.
Minicrosser

Minicrosser verhogen

Bericht door Minicrosser »

Je moet een buis pakken en dan moet je gewoon die op maat maken ik zal wel eens een foto maken :twisted: :lol: :arrow:
Gebruikersavatar
Subito
Moderator
Moderator
Berichten: 2403
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer
Locatie: Almere

Re: Minicrosser verhogen

Bericht door Subito »

Minicrosser schreef:Je moet een buis pakken en dan moet je gewoon die op maat maken ik zal wel eens een foto maken :twisted: :lol: :arrow:
So, kijk ff naar de datum van de topic wil je !!!
Deze topic is een half jaar oud...
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
Plaats reactie