nieuw membraam ??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeffrey-mijnheer
forum gebruiker
Berichten: 348
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 18:22
Locatie: balkbrug

nieuw membraam ??

Bericht door jeffrey-mijnheer »

ik had laatst een topic begonnen over mijn minicrosser dat die niet wou starten en nou heb ik het blok uit elkaar gehaalt en er zat GEEN tot HEEEEL weinig benzine in de cilinder en carters, en er zat WEL benzine in de caburateur en spruitstuk betekend dit dat het membraam niet werkt met andere woorden ik moet een nieuw membraam kopen??

jeffrey

ps: welk membraam raden julie mij het beste aan??
14 mm race caburateur
race koppeling
velgen zwart gespoten
carbon membraam
NGK bougie
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Normaal zit er geen benzine in je cilinder of carter (of heel miniem), door de drukverschillen wordt het van je carb naar je carter en in je cilinder gezogen waarna het gewoon weer naar je uitlaat verdwijnt (ook al omdat het heel vluchtig is) je kunt wel kijken of je membraan niet vastplakt (door te lang stilstaan of zo) maar als het nog veerkrachtig is dan ligt het hier normaal gezien niet aan. Heb je wel compressie, goede bougie, ontsteking, je carb-afstelling juist en niks verstopt,...?

Moest je toch een mebraan zoeken, ik pers er zelf uit polini carbon vellen voor de meeste pocketbikes en anders maak ik ze op maat voor 8 euro per membraan incl. verzending en ik heb nog nooit mensen met problemen ermee gehad.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Plaats reactie