Subito schreef:Ik ben het eens met de rest.
Voor een 50cc chineesje is een 21 VEEL TE GROOT.
Afstellen gaat een groot probleem worden en hij zal ook nooit lekker lopen op z'n top.
Ga niet groter dan 15 of 16mm, en wil je de max. grote nemen, neem dan een 17,5.
Zelfs fabrieks bikes rijden zelden met 21 mm.
So take some good advise, en laat die 21mm ERAF !!!
bedoel je met fabrieks 40cc of 50cc??
iig: ik had 19mm op 40cc en dit was gewoon TE. (phvb carburateur van dellorto)
19mm op 50cc fabrieks zou misschien wel kunnen....maar we hebben het over 50cc chinees...
ik zou zeggen: neem een 16mm walbro butterfly carburateur, of een 17.5 mm dellorto..
weet iemand trouwens waar ik goeie cilindertjes kan kopen voor die dingen? graag welke en site erbij waar ik em kan bestellen
want ik weet niet of al die cilinders hetzelfde zijn want je heb zoveel verschillende merken...
zijn ze allemaal hetzelfde?
moet ik die krukas erbij nemen of is het zelfde kwaliteit? of beter?
wat kost het om lagers op de krukas te laten drukken?
moet ik 10 pistonpen of 12mm?
graag snel antwoord want dan kan ik gaan bestellen